Nummerbehoud gaat mis

  • 18 April 2021
  • 2 reacties
  • 95 keer bekeken

Heb hier hetzelfde probleem. Gisteren een uur lopen chatten met de klantenservice voor mijn oma, uiteindelijk was het geregeld. Dus helemaal opgelucht. Krijgt zij vandaag het mailtje:

 

Geachte,

Wij hebben bij uw huidige mobiele aanbieder een verzoek ingediend om uw huidige mobiele nummer 06xxxxx over te zetten naar uw bestaande mobiele aansluiting met nummer 06xxxxxxx bij KPN. Helaas is dit verzoek afgewezen.

Reden(en) van afwijzing
Uw huidige mobiele aanbieder geeft hiervoor de volgende reden(en):

  • Combinatie Telefoonnummer en klantnummer komen niet overeen

Neem contact met ons op
Om uw overstapverzoek te kunnen afhandelen, hebben wij aanvullende gegevens nodig. Zonder deze gegevens kunnen we uw verzoek niet in orde maken.
Is de reden 'Er is al een nummerbehoud aanvraag in behandeling' of 'Overige reden'? U hoeft niets te doen. Wij lossen dit voor u op.
In alle andere gevallen vragen wij u binnen 2 dagen contact op te nemen met onze Klantenservice. Bel gratis 0800-0402.

Met vriendelijke groet,

Pffff. Om moe van te worden.

 

En nu moet ik dus een simkaartnummer hebben lees ik hier?  Ik weet alleen het nummer en mijn oma zie ik de komende week niet meer. Zij is 90 dus ze is al hele tijd aan het stressen dat het niet lukt. En ze weet ook niet waar ze de benodigde informatie kan vinden.

Ik vind het heel vreemd dat het doet lijken alsof je zo je oude HEMA prepaidnummer kan meenemen naar je nieuwe KPN prepaid maar dat het nu allemaal zoveel gedoe is.

 

Hoe kan ik dit nu oplossen en waarom kan het gewoon niet even geregeld worden. Ik weet het oude nummer dat naar de nieuwe sim moet, lijkt mij simpel toch.

 

 

 

 

 

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +10

He hoi!

Als nummerbehoud is afgewezen door de latente provider omdat er gegevens niet kloppen dan kan de nieuwe provider, wij dus in dit geval, nog wel handmatig opnieuw het nummerbehoud aanvragen. Hiervoor hebben wij wel het klantnummer nodig van de oude provider. Deze kun je bij de klantenservice van Hema mobiel opvragen via deze link: Klantenservice Hema mobiel
Zodra je het klantnummer hebt laat maar even weten (of neem dan contact op met 0800-0402) om het nummerbehoud alsnog in orde te maken.

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @OdeJonge!
Ik heb al een tijdje niets van je gehoord. Kan ik hiermee vanuit gaan dat het inmiddels is opgelost?