Nummerbehoud KPN Prepaid naar T-mobile

  • 18 July 2019
  • 4 reacties
  • 188 keer bekeken

Badge
Ik heb op 5 juli nummerbehoud aangevraagd bij de nieuwe provider van T-Mobile voor prepaid! Ze heeft bij KPN ook prepaid maar we zitten nu op 18 Juli en nog steeds heeft KPN geen akkoord gegeven en als ik bel zegt KPN dat kan een maand duren bij een abbonement wel maar niet bij prepaid! T-mobile zegt dat jullie nog steeds geen akkoord hebben gegeven! Echt belachelijk vind ik dat! Jullie zijn niet bereikbaar alleen maar voor zakelijke klanten! Wat een service hebben jullie! Graag zou ik zsm het akkoord willen hebben voor het nummer om te zetten het domme gedoe van jullie kant uit! Ik ben echt pissig, mensen aan het lijntje houden!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Wen, welkom hier.

raag zou ik zsm het akkoord willen hebben voor het nummer om te zetten het domme gedoe van jullie kant uit! Ik ben echt pissig, mensen aan het lijntje houden!

Zover mij bekend blokkeren wij nooit een overname bij prepaid. Ik herken "het domme gedoe" dan ook zeker niet. Wel wil ik dit uiteraard voor je nakijken. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Inclusief 06-nummer.

Wij zijn voor de consumenten zeker bereikbaar, in dit geval tot 22 uur op nummer 0800 0402 en bij storingen ook na 22 uur.

Laat het me weten wanneer de gegevens ingevuld zijn, dan kan ik hier werk van maken. 🙂
Hoi @Alex_P , en andere

Leuk vanwege de opmerking het niet herkennen van "het domme gedoe"
Ook ik herken dat niet.

Je kunt veel zeggen van de mensen die hier de moderators zijn.
En van de cliënten die hulp bieden bij de meest uitlopende problemen (Ik ben A technisch dus hoor daar beslist niet bij) Maar ze vallen beslist niet onder de noemer "het domme gedoe"

Dat wilde ik toch even geschreven hebben.
Badge
Ik kan niets invullen ze heeft geen profiel en hij geeft aan helaas niet toegankelijk!

Als er op internet overal staat dat nummerbehoud prepaid maar een paar dagen duurt kan het toch niet zo zijn dat het na 13 dagen nog steeds niet geregeld is! We hebben de aanvraag meerdere malen opnieuw ingediend samen met T-Mobile! We hebben hier voor gekozen omdat we dan samen in T-mobile samen gratis kunnen bellen!

Ik heb dit nummer een aantal keer geprobeerd te bellen maar helaas onmogelijk voor contact!

Hoe kan ik nu de gegevens aan u doorgeven (zonder profiel of zakelijke gegevens)?
Reputatie 7
Badge +24
Simpel, hier klikken en het 06 nummers ergens invullen. Daarna op opslaan klikken. Laat het me weten als je dit hebt gedaan, dan kan ik je iets meer duidelijkheid geven over wat ik kan zien. Dit zal echter morgen zijn. :)

@genetic Je laat me blozen. 😅