Vraag

Nummerbehoud prepaid

• 13 september 2016
  • 2 reacties
  • 224 keer bekeken

Beste,

Ik heb 20 augustus bericht ontvangen via sms dat mijn aanvraag voor nummerbehoud is ontvangen. Ook heb ik al een mail ontvangen van Vodafone dat ze weten dat ik overstap naar KPN. Nu heb ik verder geen bericht meer gekregen over de overstap datum en is mijn nummer nog steeds niet overgezet.

Ik zou graag willen weten of dit nog steeds in behandeling is of dat er iets fout is gegaan in het proces.

Alvast bedankt!

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi @jstanna, welkom! Dat is een goede vraag. Normaal gesproken staat er in de bevestiging wanneer het nummer wordt overgezet.

Neem je bij KPN een abonnement? Of juist Prepaid? Ik kijk alles graag voor je na. Reageer je op mijn privébericht? Dan duik ik erin.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi jstanna, bedankt voor je privébericht. Nummerbehoud gaat goed en staat gepland voor 19-09-2016. Heeft te maken met een opzegtermijn omdat het nummer vanaf een abonnement komt.
Alles is dus goed maar houd er rekening mee dat de simkaart van KPN wel in Nederland moet zijn zodra het nummer wordt overgezet. Anders gaat dat niet werken namelijk. Je activeert de simkaart dan door ermee te bellen in Nederland.

Als je nog meer vragen hebt stel ze dan gerust.

Reageer