Beantwoord

Nummerbehoud prepaid bij overstap naar andere provider

  • 19 juni 2019
  • 4 reacties
  • 232 keer bekeken

Inmiddels heb ik al meermalen nummerbehoud aangevraagd voor mijn mobiele prepaidnummer van Telfort. Ik heb nu een Abonnement bij T-Mobile en wil mijn Telfort nummer behouden.
Dat wordt afgewezen. Gisteren meermalen en aan het eind van de dag kreeg ik een berichtje dat ik nu bij KPN zit.
Vandaag opnieuw enige keren nummerbehoud aangevraagd, maar wederom geweigerd(zonder reden). T-mobile heeft het ook aangevraagd op klantnummer, maar van het zelfde laken een pak. Wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door Alex_P 22 juni 2019, 13:44

Dankjewel. Ik zie echter geen enkel verzoek staan op je nummer. (eindigend op 245) Ontzettend vervelend om te zeggen, maar hiervoor moet je toch bij T-Mobile zijn. Bij blokkeren nooit iets als het om prepaid gaat.

Puur uit nieuwsgierigheid, welke reden wordt er aangegeven bij de afwijzing?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Muskie, welkom hier.

Ik heb geen inzicht in het systeem van T-Mobile, ik kan dus niet aangeven of het daar goed staat. Bij een juiste aanvraag zijn wij verplicht om het nummer vrij te geven, dat doen wij ook. Ik kan wel kijken of ik een aanvraag kan vinden van een andere provider.

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Profielgegevens zijn aangepast. Graag kijken of de aanvraag voor nummerbehoud wel is ontvangen (woensdag 19-6) via T-Mobile.
Reputatie 7
Badge +19
Dankjewel. Ik zie echter geen enkel verzoek staan op je nummer. (eindigend op 245) Ontzettend vervelend om te zeggen, maar hiervoor moet je toch bij T-Mobile zijn. Bij blokkeren nooit iets als het om prepaid gaat.

Puur uit nieuwsgierigheid, welke reden wordt er aangegeven bij de afwijzing?
Reputatie 7
Badge +19
Muskie, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer