Beantwoord

nummerbehoud prepaid, klantnummer nodig

  • 18 June 2019
  • 12 reacties
  • 602 keer bekeken

Help! Een klassiek voorbeeld van kastje naar de muur. Ik hand telfort prepaid en heb een BEN abonnement genomen. Nummerbehoud aangevraagd. BEN meldt dat dit is afgewezen. Neem contact op met uw vorige aanbieder is de boodschap. Gebeld met KPN, levert niets op; ze verwijzen naar BEN. BEN gebeld, vragen om klantnummer bij KPN (Heb ik niet bij prepaid).
Om kort te gaan: HOE KRIJG IK MIJN HUIDIGE NUMMER VAN KPN NAAR BEN?

alvast bedankt.

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Anonymous 18 June 2019, 15:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Hallo @Petervank , de providers dienen tegenwoordig ook een klantnummer te hebben van je vorige provider met prepaid, zelf kun je dat nummer niet weten want je ontvangt nooit facturen, maar de providers hebben het wel intern in hun systeem.
Vul bij je profiel het mobiele nummer in en je simkaartnummer en je krijgt dan van Telfort/KPN via een e-mail of privé-bericht alsnog het klantnummer.
Succes.
Jan, dank voor het antwoord. Ik kan geen simkaart nummer in mijn KPN profiel.
Waar moet ik dat volgens jou doen?
Hallo @Petervank , in je profiel kun je bij de rubriek "persoonlijke opmerkingen' je simkaartnummer kwijt, dat zien dan alleen de moderatoren en wij, gewone gebruikers, niet.
Begrijp nu dat je het forumprofiel bedoelde. Ik heb Sim nummer er in gezet.
nogmaals bedankt.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Peter, je bent op de goede plek terechtgekomen hier. Jan heeft helemaal gelijk dat je inderdaad gewoon een klantnummer hebt. Fijn dat je dan ook al je gegevens hebt ingevuld. Je krijgt zo dadelijk een privébericht van me met je klantnummer :)

Dank voor de hulp, Jan!
Hoi Peter, je bent op de goede plek terechtgekomen hier. Jan heeft helemaal gelijk dat je inderdaad gewoon een klantnummer hebt. Fijn dat je dan ook al je gegevens hebt ingevuld. Je krijgt zo dadelijk een privébericht van me met je klantnummer :)

Dank voor de hulp, Jan!

Hallo @Erik_ en @Petervank , graag gedaan☺
Jan en Erik,

Bedankt voor jullie hulp. Zojuist het bericht gekregen van BEN dat de nummerbehoud procedure is geslaagd.

Peter
Reputatie 7
Badge +30
Goed om te horen, Peter! Wens ik je veel plezier bij Ben 🙂
Ik neem aan dat er meerderen zijn die dit zouden willen (waaronder ikzelf 😉 )
Naar wie kan ik de aanvraag sturen? prepaidnr en simkaartnr zijn ingevuld
Reputatie 7
Badge +30
Hier plaatsen is voldoende, Wobly 🙂 Privébericht met klantnummer is onderweg!
Badge

Hier plaatsen is voldoende, Wobly 🙂 Privébericht met klantnummer is onderweg!

Ik heb het zelfde probleem😁

Reputatie 7
Badge +30

Nou niet meer, @YourivanOmmen, je hebt een privébericht van me met je klantnummer :)