Beantwoord

Nummerbehoud vanuit het buitenland

  • 26 February 2020
  • 2 reacties
  • 119 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb een KPN prepaid kaart, in NL geactiveerd en momenteel nog met een tijdelijk nummer. Nu loopt er een abonnement bij een andere provider t/m 7-jun-20. Dat nummer wil ik graag overzetten op de prepaid kaart van KPN. Inmiddels bij een KPNĀ store geweest en alles is in gang gezet en ook akkoord bevonden door de oude provider. Datum overzetten nummer is op 8-jun-20. Kan het overzetten van het nummer plaatsvinden terwijl ik me buiten Europa (USA) bevind? Alvast dankĀ voor het antwoord.

Ā 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Natasja 27 February 2020, 17:19

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Kwaak. Van harte welkom hier. Dat zou geen probleem moeten zijn. Sterker nog, ik zie dat je 06-nummer op 24-02-2020 al is overgezet naar je prepaid simkaart. Of betreft dit een ander 06-nummer? Ik kan er nog even naar kijken voor je.Ā Kun je je 06-nummer en simkaartnummer invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Kwaak. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er daarom van uit dat het overzetten van je 06-nummer inderdaad al is gelukt. Laat het me gerust weten als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt.Ā 

Reageer