Beantwoord

Nummerweergave werkt niet

  • 19 August 2020
  • 5 reacties
  • 146 keer bekeken

Ik krijg nummerweergave niet aangezet op dit toestel met daarin een oud Telfort-simkaartje. Simkaart in een ander toestel geeft hetzelfde resultaat. Kunnen jullie nummerweergave misschien activeren?  

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 20 August 2020, 18:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Rina56 en welkom op het forum! Op geen enkel toestel is jouw nummer dus zichtbaar als je er naartoe belt? Welk toestel gebruik je en kun je hier een foto plaatsen van de instellingen in je toestel wat nummerweergave betreft? Zorg hiervoor wel dat je 06-nummer niet zichtbaar is op de afbeelding, mocht die in de instellingen vernoemd worden. Ik hoor het graag!

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer vernomen, dus ik ga er vanuit dat het opgelost is! Zo niet, laat het hier gerust weten. 

Excuses voor m'n late reactie! Inderdaad, op geen enkel toestel is het nummer zichtbaar als ik er naar bel.

Het betreft een Samsung Note5. Het toestel is van m'n moeder en als ik het simkaartje in mijn toestel doe, werkt nummerweergave ook niet.

 

Reputatie 7
Badge +17

Geen probleem, top dat je een ander toestel getest hebt! Zou je je forumprofiel het 06-nummer en het SIM-kaartnummer waar het om gaat willen noteren? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kijk ik wat ik in de instellingen van het abonnement kan vinden.

Ik heb ineens hetzelfde probleem. Weet niet of het door de laatste update komt maar het werkt niet meer.