Vraag

Omgezet naar prepaid, maar geen inzicht in tegoed?

  • 29 March 2019
  • 11 reacties
  • 214 keer bekeken

Hoi, per 26 maart is mijn abonnement omgezet naar prepaid. Het gaat om nr ***. Dit omdat ik in Belgie woon en vanaf nu een Belgisch abonnement heb. Ik wil mijn Nederlandse nr wel blijven gebruiken, omdat ik nog in Nederland werk. Op 27 maart heb ik via de website een bundel van 5,99 aangeschaft (bel/sms en 200 mb). Dit bedrag is ook van mijn bankrekening afgeschreven. Ik heb de app gedownload, maar daarop staat dit tegoed niet vermeld. Via de app heb ik vervolgens €10,- tegoed toegevoegd. Ook dit bedrag is afgeschreven, maar op de app staat nog steeds 0 euro beltegoed. Als ik bel met *107# lees ik dat mijn tegoed 7,50 is. Dat is volgens mij het tegoed dat ik 'gratis' kreeg om me te registreren. Ik vraag me af waar de overige 15,99 aan tegoed zijn gebleven én ik vraag me af waarom de app niets laat zien in 'historie. Overal staat €0,00.

Admin: 06-nummer verwijderd en opgeslagen in je profiel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @SusanneC, welkom! Ik zie zowel de bundel als de €10 tegoed wel gewoon staan. Je hebt €10 'hoofd'tegoed, €2,50 basistegoed en €7,50 registratietegoed. Ook zie ik dat je nog zo'n 166 MB van de bundel over hebt. Heel gek dat je dit niet in de app ziet! Kan je eens een printscreen sturen? Ik ben benieuwd wat er te zien is. Je hebt overigens wel de Prepaid app gedownload?
Hoi @Marcia_ dank voor je antwoord. Fijn dat het gelukt lijkt te zijn met opwaarderen. Nu zou het nog fijn zijn als ik inzicht heb, want we gaan volgende week op vakantie en dan is dat wel handig. Ik voeg je de printscreens toe

Reputatie 7
Badge +30
Heel vreemd! Ik ga het intern doorgeven en hou je op de hoogte.
@Marcia_ : Dank je wel, ik hoor t graag als je meer weet!
Ook makkelijk om je tegoed te controleren: 'bel' naar *101#. Of sms SALDO naar 1266. Werkt in alle E.U. landen.
@PeterG, ook dat werkt helaas niet. Ik krijg geen reactie op mijn smsje. Ik heb ook nog geen update ontvangen over de status, ben benieuwd hoe het ermee staat @Marcia_
  • antwoord verwijderd
Reputatie 7
Badge +30
Yes, ik heb inmiddels begrepen dat er de 28e een storing in de Prepaid app geweest is, maar dat alles inmiddels weer zou moeten werken. Als je het scherm ververst, werkt het nu nog steeds niet? Zou je in dat geval de app eens opnieuw willen installeren?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat het inmiddels gelukt is. Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het me dan weten?
Hoi, ik ben op reis geweest, vandaar de lange stilte. Maar het probleem is niet opgelost. Ik kan nog steeds niet zien wat mijn tegoed is in de (opnieuw geinstalleerde) app en weet dus ook nog steeds niet wat mijn mijn 15,99 opgewaardeerde beltegoed gebeurd is.
Reputatie 7
Badge +30
Goed dat je je weer meldt! Ik zie dat er op dit moment, inclusief de extra tegoeden (namelijk het registratietegoed en het starttegoed, nog iets minder dan 17 euro beschikbaar is. Ook zie ik dat er steeds hele kleine bedragen aan data in binnen- en buitenland wordt verbruikt. Je kunt volgens mij het beste óf je mobiele internet volledig uitzetten en alleen gebruik maken van wifi óf een prepaid bundel met internet.

Voor nu wil ik toch graag met je kijken waarom bepaalde dingen niet lukken. Ik zie dat je ook aangaf dat je niet kon bellen naar *101#. Wil je dat nog eens proberen? Ben je op dit moment in Nederland? Als het niet lukt: wat gebeurt er dan? Krijg je een bepaalde melding? En je kunt wel gewoon een sms sturen naar een ander willekeurig nummer?