Beantwoord

Omslachtig om prepaid tegoed aan te vragen en het lukt ook nog eens niet

  • 9 October 2023
  • 1 reactie
  • 48 keer bekeken

Ik kocht gisteren prepaid beltegoed van 10 euro (voor de prijs van 5). Lijkt een goede deal. Vervolgens kreeg ik maar 2,50. Voor de andere 7,50 moest ik "registreren" op de KPN site. Op zich al vrij vervelend. Vervolgens gedaan, dit lukte niet mobiel om een of andere reden, het kon alleen via de pc. Net geregistreerd en via 1266 mijn SALDO opgevraagd. Saldo is 0. Maar er staat wel dat ik registratietegoed en starttegoed heb. Wie snapt dit? Waarom  maakt KPN er zo'n puzzel van???????

 

icon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem 11 October 2023, 13:40

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Welkom op het forum van KPN @Lois1988 

Het opvragen van het extra beltegoed (na registratie) werkt net even anders, dan het opvragen van het normale (standaard) beltegoed via 1266 (of *101#).
Het is dus logisch dat je 0,- euro ziet staan, als je het opvraagt via 1266.

Wil je weten hoeveel je nog van het extra (registratie-) beltegoed over hebt, doe dan het volgende:

Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107#  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen.
Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend.

Ik hoop je hiermee geholpen te hebben @Lois1988 .
Laat wel even weten of het je is gelukt.

 

Reageer