Onaangekondigd onderhoud mobiel

  • 20 May 2020
  • 3 reacties
  • 96 keer bekeken

Is het normaal dat er onderhoud gedaan wordt aan het mobiele netwerk zonder aankondiging ? Kan niet gebeld worden of zelf bellen Lekker in deze tijd als je thuiswerkt

Zou het op prijs stellen dat de volgende keer een openbare aankondiging verstuurd zou worden .

kan via post of via sms in de buurt van de mast

groet Jaces


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Jaces, welkom op het forum. 

Bij een gepland onderhoud laten we dit altijd weten via een sms op basis van je postcode en huisnummer die bij ons bekend zijn. Het kan ook zijn dat dit een reparatie was naar aanleiding van een storing, dan gebeurt dat niet automatisch. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

 

Gedaan :) 

en volgens jullie website was het gepland Maar ja daar kwam ik pas achter toen ik een telefoontje moest doen :(

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, ik zie het al. Dit is een prepaid nummer dat nog niet aan een adres is gekoppeld. Als je hier een Mijn KPN account aanmaakt en je nummer koppelt kunnen we dit in de toekomst laten weten. :relaxed: