Goedenavond @Hendrik Jan van Doorn, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Als ik het goed begrijp, heb je een factuur ontvangen waar kosten op staan die jou niet bekend voorkomen. Buckaroo is een partij die de incasso doet voor heel veel bedrijven en online websites, dus is heel breed. Kan je aangeven op welke manier je de factuur hebt ontvangen, en hoe dit met KPN te maken heeft? Daarnaast ben ik benieuwd of er ook specificaties bij staan. Zou je dit voor mij willen opzoeken en daarnaast jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer? Dan kan ik het een en ander nakijken en hopelijk tot een oplossing komen samen.
Ik geef het op tijdens tel gesprek is het mij duidelijk geworden dat er in ben getuind en opgelicht ,dus ik heb mij er bij neer gelegd . Doe geen acties hier meer voor.
@Hendrik Jan van Doorn, dat is niet fijn om te lezen 😞 Was het eenmalig of ben je er inmiddels wel voor afgemeld? In ieder geval fijn dat je een terugkoppeling geeft, indien ik (nu of later) nog iets voor je kan betekenen hoor ik het graag!
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.