Beantwoord

Onbegrijpelijke factuur Buckaroo ontvangen

  • 9 July 2019
  • 3 reacties
  • 422 keer bekeken

Onbegrijpelijk Factuur Buckaroo

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Susan_ 9 July 2019, 21:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Hendrik Jan van Doorn, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Als ik het goed begrijp, heb je een factuur ontvangen waar kosten op staan die jou niet bekend voorkomen. Buckaroo is een partij die de incasso doet voor heel veel bedrijven en online websites, dus is heel breed. Kan je aangeven op welke manier je de factuur hebt ontvangen, en hoe dit met KPN te maken heeft? Daarnaast ben ik benieuwd of er ook specificaties bij staan. Zou je dit voor mij willen opzoeken en daarnaast jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer? Dan kan ik het een en ander nakijken en hopelijk tot een oplossing komen samen.
Ik geef het op tijdens tel gesprek is het mij duidelijk geworden dat er in ben getuind en opgelicht ,dus ik heb mij er bij neer gelegd . Doe geen acties hier meer voor.
Reputatie 7
Badge +21
@Hendrik Jan van Doorn, dat is niet fijn om te lezen 😞 Was het eenmalig of ben je er inmiddels wel voor afgemeld? In ieder geval fijn dat je een terugkoppeling geeft, indien ik (nu of later) nog iets voor je kan betekenen hoor ik het graag!

Reageer