Beantwoord

Onbeperkt internet prepaidbundel werkt niet op 4G

  • 30 December 2019
  • 2 reacties
  • 136 keer bekeken

Ik heb een bundel gekocht in de app en altijd als ik een bundel kies met 1gb ofzo dan doet mijn 4g het wel maar nu heb ik een bundel gekozen met bellen en onbeperkt 4g en nu doet mijn 4g het niet als ik hem aanzet ? Ik vind dat wel slecht en heb geen idee waar het aan ligt want alles klopt gewoon en normaal doet hij het ook alleen niet als ik voor onbeperkt heb betaald! Dit vind ik erg jammer want ik heb hier meer voor betaald dus wat is er aan de hand ? Groetjes

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Misja20 31 December 2019, 10:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6

De Onbeperkt Online bundel is met trage snelheid van 128kbits.

Dat betekent dat je met deze bundel alleen kan whatsappen, chatten, email, nieuws lezen en dat soort lichte dingen.

Dus check even of je bv wel kan whatsappen, zo ja, werkt de bundel dus wel gewoon, maar vind je het te langzaam.

Als je met deze bundel websites wilt bezoeken, kan je dat beter met een andere browser, Opera Mini doen, die browser is special gemaakt voor tragere verbindingen. Als je die browser download, even data savings aandoen, en dan kan je meeste sites wel simpel bezoeken.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Mirthevroy, welkom! Het klopt helemaal wat Misja20 zegt: de Onbeperkt Online bundel is zeker geen 4G bundel. Je kunt hier dus op een langzamere snelheid mee internetten. Je zult wel gebruik moeten kunnen maken van whatsapp en mail, maar je zult hier niet mee kunnen Netflixen o.i.d.Â