Vraag

onbeperkt online

• 25 september 2016
  • 2 reacties
  • 194 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +5
  • Slimmerik
  • 208 reacties
mijn zoon heeft een prepaid kaart van kpn, ik heb zijn nummer toegevoegd aan mijn kpn. in de app zet ik dan voor hem iedere maand onbeperkt online aan. hij heeft 23,50 tegoed, ik zet onbeperkt online aan.........mislukt waarschijnlijk moet je opwaarderen. ik waardeer op met 10 dus krijg ik 15. nieuw tegoed 38,50. ik zet onbeperkt online aan. nieuw tegoed 30,77 (38,50-7,50=31). het gaat dus op meerdere punten fout. ook is zijn tegoed iedere keer minder terwijl hij geen tegoed gebruikt. er staat ook bij de onbeperkt online bundel dat deze t/m de 25e te gebruiken is maar wordt in de nacht ervoor uitgezet.
kan een van de webcare medewerkers deze punten voor mij verklaren?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Ik heb het idee dat het niet helemaal goed gaat, mogelijk kan een KPN medewerker twee van die abbonementen stop zetten.

Let er wel op: Het onbeperkt online abbonement is weliswaar onbeperkt maar ook erg traag, en om deze reden niet geschrikt voor intensief gebruik(Denk bijvoorbeeld aan videos of spotify).
Reputatie 7
Badge +22
Hoi RPD, welkom terug op het forum! Ik kijk graag voor je na wat hier precies aan de hand is. Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik aan de slag.

Reageer