Vraag

Onbeperkt online actie

• 4 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 176 keer bekeken

Hallo,

Ik wilde gebruik maken van de Onbeperkt Online actie waarmee jullie geadverteerd hebben. De eerste maand zou een onbeperkte internetbundel gratis zijn.
Ik heb een kpn prepaid simkaart gekocht, geactiveerd en een sms gestuurd naar 1515, alles volgens het boekje. Nu krijg ik tot mijn verbazing een sms terug dat de actieperiode voorbij zou zijn, een periode die nergens te vinden is. Bovendien staat de actie nog steeds op jullie site, wat behoorlijk de indruk wekt dat deze actie nog geldig is.

Graag ontvang ik alsnog de gratis Onbeperkt Online bundel.

Met vriendelijke groet,
Elza

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Elza, welkom op het forum! Wat raar dat je zo'n sms terugkreeg. Als ik ook op de Onbeperkt Online pagina kijk is de actie nog gewoon geldig. Je krijgt een privébericht van me. Reageer daarop met je gegevens, dan kijk ik het na en zorg dat je de bundel alsnog krijgt.
Reputatie 7
Badge +28
Dank je voor de gegevens, Elza. Ik zie geen vreemde dingen aan onze kant. Wellicht dat de activatie van je simkaart niet helemaal door het systeem was op het moment dat je de sms stuurde. Waardoor het activeren van de bundel dan nog niet kon. Het is dan wel erg vreemd dat je een sms terugkreeg over actieperiode... Zou je nog een keer ONBEPERKT willen sms'en naar 1515 om te zien of het nu wel lukt? Zo niet, hoor ik graag of je dezelfde melding weer krijgt.

Reageer