Beantwoord

Onbeperkt Online-bundel

  • 18 July 2019
  • 1 reactie
  • 156 keer bekeken

Goedeavond,

Ik heb 2 vragen:

Mijn eerste vraag gaat over de prepaid buitenland EU week bundel: Als ik die bundel activeer en stel ik ga over die 100MB kan ik dan nog een keer die bundel activeren of moet ik dan echt elke dag een bundel nemen van 20MB?

Mijn tweede vraaf gaat over prepaid internet onbeperktbundel: Ik heb al heel lang deze bundel, maar sinds ik naar KPN ben gegaan (eerst had ik HI) krijg ik eind van de maand een waarschuwing dat mijn bundel binnen 2 dagen/24 uur is verlopen. Terwijl ik als ik het opvraag via *143*001# er staat dat het tot de 16e goed is. Eerste maand had ik na die waarschuwing hem gelijk opnieuw opgewaardeerd (ook al stond er dat hij nog 2 weken geldig was). Een week terug kreeg ik weer die waarschuwing en toen heb ik het niet opgewaardeerd (toen stond er ook dat hij 2 weken goed was), maar hij doet het nog steeds, dus eigenlijk heb ik nu 2 weken 'verspild' vind ik sowieso zonde van mijn geld, maar daar gaat het nu niet om. Ik vroeg me af hoe het kan dat het na 2 weken na de nieuwe aanvraag weer een melding kan krijgen terwijl hij nog 2 weken goed is ( ik krijg dus niet melding einde van de maand).

Met vriendelijk groet,

Joëlla


Is dat die onbeperktbundel ook geschikt voor Snapchat een paar keee per dag er op?

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt


icon

Beste antwoord door Bart van KPN 19 July 2019, 16:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Lieke2008, je wilt graag Snapchat gaan gebruiken en dat met de onbeperkt online bundel. Deze bundel is daar eigenlijk niet geschikt voor. Dit omdat de snelheid geknepen wordt tot 128 Kbit/s. Dit is net genoeg snelheid om bijvoorbeeld te whatsappen of te internetbankieren. Een foto of video versturen kan lang duren, deze zijn te groot voor de snelheid van het internet.

De 1GB bundel is dan interessanter. Deze kan een veel hogere snelheid aan welke wel geschikt is voor foto's en video's. JE dient dan alleen wel op het verbruik te letten.