Beantwoord

Onbeperkt online bundel doet het niet

  • 10 January 2019
  • 2 reacties
  • 545 keer bekeken

Hoi,

Ik heb op 31 Januari een onbeperkt online bundel via prepaid gekocht voor 8,99 euro. Dit heb ik gedaan omdat mijn vorige prepaid bundel van onbeperkt online precies 31 januari om 00:00 uur zou verlopen. Maar nu doet mijn onbeperkt bundel het niet. Ik heb alles geprobeerd. Instellingen verandert, beltegoed erop gezet. De bundel wil het maar niet doen. ALs ik een sms verstuur naar 1266 met SALDO staat er dat ik nog tot 01 feb heb. Dus mijn internet zou het moeten doen.

Enig idee hoe dit kan? Ik ben niet van plan een nieuwe bundel te kopen want er is toch echt 8,99 van mijn bankrekening afgehaald zonder dat ik nu internet heb...

Op 31 Januari heb ik een sms gekregen dat mijn 30 bel/sms bundel klaarstond. Maar die bundel heb ik niet aangevraagd voor 8,99. Kan het zijn dat ik de verkeerde bundel heb gekregen van kpn?

Groeten
icon

Beste antwoord door Susan_ 11 January 2019, 11:59

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Rachelheeftkpn, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik kijk heel graag met je mee, wat hier precies fout gaat of is gegaan. Ik kan ik gaan speculeren over hoe het zit, maar dat lijkt me niet heel handig of nuttig! Dus zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en het 06-nummer? Dan ga ik zo snel mogelijk kijken hoe de vork in de steel steekt en wat de oplossing is!
Reputatie 7
Badge +21
@Rachelheeftkpn, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Ben je er inmiddels achter, of uitgekomen, wat het probleem was? En is dit ook opgelost? Zo niet, dan hoor ik het graag en help ik je verder!

Reageer