Onbeperkt online bundel en verdwenen beltegoed

  • 19 February 2019
  • 4 reacties
  • 119 keer bekeken

2 weken geleden mijn dochter haar kpn onbeperkt online opgewaardeerd en aangezet, zoals we maandelijks doen, ze had inmiddels al 21,- euro extra btg nog staan omdat wij altijd een opwaardeerbon halen van 15,- dus ze houd elke maand geld over om te bellen. Nu krijgt ze ineens allemaal berichtjes van kpn dat ze onbeperkt online aangezet heeft . Dat klopt maar dat was al 2 weken geleden en ze is ineens al haar btg kwijt sinds afgelopen zaterdag en sinds vandaag is haar kpn onbeperkt online verlopen..binnen 2 weken?? 30 dagen is deze normaal geldig..hoe kan Dit?

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Indydeony. Wat vervelend dat je dochter haar beltegoed kwijt is. Ik zal voor je uitzoeken wat er precies is gebeurd. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam , postcode, huisnummer en mobielnummer? Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld, dan kan ik het voor je uitzoeken.
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
bedankt voor de reactie, er was inmiddels al met de klantenservice gebeld en het is opgelost zover het kon..hoe het mogelijk is geweest konden hun ook niet achterhalen, ze konden zien het na 2 weken was afgemeld om een onverklaarbare reden door kpn en zijn met een schappelijke oplossing gekomen.
Reputatie 7
Badge +21
Goed om te lezen dat het probleem inmiddels verholpen is.🙂 Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag van je.

Reageer