Beantwoord

Onbeperkt Online bundel geeft voorrang op Zorgeloos Online, daar heb ik nu niks aan

  • 30 March 2023
  • 5 reacties
  • 134 keer bekeken

Ik heb als eerste de kpn bundel ‘onbeperkt online’ van 9,- euro gekocht (niet wetende dat deze bundel totaal geen goede internet oplevert), vervolgens heb ik de ‘alles-in-een zorgeloos’ van 16,- euro er bovenop gekocht om toch goede internet te hebben.

Nu is dus het probleem dat ik op de internet blijf zitten van de ‘onbeperkt online’ bundel (die het dus helemaal niet doet) en ik wel 25 euro in totaal heb uitgegeven aan beide bundels.

Hier zit ik dus de komende 22 dagen aan vast, terwijl ik wel het internet nodig heb.

Kunnen jullie de eerste bundel verwijderen of kan ik het geld terug krijgen?

 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 1 April 2023, 19:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

De prepaid bundel Onbeperkt Online biedt internet tegen een heel lage snelheid (128 Kbit/s). Dit is alleen geschikt voor licht gebruik zoals appjes, maar niet voor zwaarder gebruik zoals videobellen etc. De tweede bundel Alles-in-1 Zorgeloos wordt niet actief, omdat bij prepaid maar één bundel tegelijk actief kan zijn.

Helaas kan KPN geen bundels deactiveren, je moet wachten tot die verlopen na 31 dagen. Als de tweede bundel dan ook ongebruikt verlopen is, zal KPN die laatste uitgave wel vergoeden. 
Plaats daarvoor alvast je gegevens in je forumprofiel met je 06-nummer en het simkaartnummer in het veld “Persoonlijke opmerkingen”, dan regelt een KPN moderator dat.

Dank voor je reactie!

Ik heb mijn 06 nummer en het simkaart nummer in mijn forumprofiel geplaatst. Krijg ik dan vanzelf bericht van de KPN moderator? 

Reputatie 7
Badge +21

Als een moderator hier reageert, krijg je vanzelf weer een notificatie mailtje. Dat kan enkele dagen duren, het is druk op het forum.

Reputatie 7
Badge +17

@Michiel133 duurt een paar dagen. 😉

Vervelend te horen dat je op deze manier geen gebruik van je bundel kan maken. Ik kan zoals @RBxx aangeeft de bundels niet veranderen. Wel ga ik dit voor je vergoeden. Ik doe dit zodra de bundel is verlopen. Je krijgt dan het bedrag als beltegoed terug op je prepaid.

Ik laat het je hier weten zodra dit gebeurd is. 

Het is natuurlijk onzin om te zeggen dat iets niet veranderd kan worden. Hier zit iets anders achter. 

Ik ben gisteren overgestapt naar Delta. 

Nu is alles OK.