Beantwoord

Onbeperkt Online bundel maar toch gesprek van beltegoed afgeschreven

  • 28 July 2021
  • 12 reacties
  • 137 keer bekeken

Onbeperkt Online-bundel: onbeperkt MB + 30min./SMS 2 dagen geleden gekocht.

Ik heb inmiddels op dit forum van een ‘expert’ begrepen dat 088/service nrs. niet vallen in de Onbeperkt Online-bundel.

MAAR er zijn ook 2 eenheden afgeschreven van mijn prepay beltegoed … dit is dubbel op, graag KPN-reactie en/of die 2 eenheden gewoon terugzetten!?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 4 August 2021, 22:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Ik heb 2 dgn geleden een Onbeperkt Online bundel gekocht (8,99): 30 min. sms/sms + onbeperkt data.

Vandaag is toch een telefoongesprek van mijn beltegoed afgeschreven. Ook is er 2 eenheden (min./sms) van mijn bundel afgetrokken. Dat is dan dubbel op toch!?

 

*Admin: afgesplitst en een samengevoegd met je bestaande topic

 

Ik heb 2 dagen geleden een Onbeperkt Online bundel gekocht (8,99): 30 min. sms/sms + onbeperkt data.

Vandaag is toch een telefoongesprek van mijn beltegoed afgeschreven. Ook is er 2 eenheden (min./sms) van mijn bundel afgetrokken. Dat is dan dubbel op toch!?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jolby ,

Als je naar een 1888-nummer of naar een ander Servicenummer (0900 nummers) belt, betaal je deze gesprekken apart. Deze nummers vallen niet onder jouw abonnement.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

088 nr gebeld dan zal dat het zijn. Alsnog welraar dat er dan ook 2  eenheden zijn afgeschreven uit die bundel ...! Dank voor je reactie Noordzee

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +10

Onbeperkt Mb's en 30 belminuten zijn 2 verschillende dingen.

 

Als je gebeld hebt, gaat dat toch gewoon van je belminuten af?

Ik heb prepaid beltegoed + een bundel bijgekocht en van beiden is er tegoed afgeschreven. Dat klopt niet.

 

Reputatie 6
Badge +6

Het hoort alleen van de belminuten af te gaan als het gebelde nummer natuurlijk ook onder de bundel valt.

Het zou wel vreemd zijn als je moet betalen om naar het nummer te bellen en dan ook nog is eenheden er aan kwijtraakt, het lijkt mij dat daar inderdaad iets fout is gegaan.

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, ik kijk graag even met je mee hoe dit precies zit @Jolby :thinking:

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het betreffende mobiele nummer én het simkaartnummer in het opmerkingenveld onderaan noteren!

Hi Maja, gedaan!
Liever rechtstreeks contact via e-mail of mobiel ipv via forum?

groet

jolabda

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie dat er op 28-07-2021 15:22:26 een gesprek van ruim 1 minuut is afgeschreven vanuit de bundel (de 2 eenheden) maar daar zijn verder geen kosten voor in rekening gebracht. Er zijn wel kosten in rekening gebracht voor een gesprek naar een 088 nummer op 28-07-2021 10:28:02 maar dat zijn dus 2 verschillende gesprekken. 

Het klopt voor zover ik kan zien wel, het ene nummer is een betaald servicenummer en valt daardoor niet binnen de bundel en het andere is een gewoon vast telefoonnummer (regio 030) en is wél vanuit de bundel gegaan :slight_smile: Ik hoop dat ik het zo op heb kunnen helderen!

Dat 030-nr staat (nog) steeds niet bij mijn verbruik, maar ik zie het nu wel bij uitgaande nrs. staan. Opgelost dus, dank Maja!

 

Reputatie 7
Badge +19

Dat 030-nr staat (nog) steeds niet bij mijn verbruik, maar ik zie het nu wel bij uitgaande nrs. staan. Opgelost dus, dank Maja!

 

Hi @Jolby, Maja heeft vakantie, vandaar dat ik in jouw topic reageer. Goed om te horen, fijn dat je 't laat weten! Je weet ons hier op het forum te vinden als we iets voor je kunnen betekenen.