Vraag

Onbeperkt online bundel niet doorgevoerd

• 8 april 2018
  • 1 reactie
  • 144 keer bekeken

Hallo, gister avond (vrijdagavond 5april) heb ik €10,- beltegoed aangeschaft. Dit heb ik gedaan voor de Onbeperkt Online Bundel. Toen ik het beltegoed ontvangen had heb ik gelijk de bundel aangeschaft. Echter is hij nooit doorgevoerd waardoor ik vandaag bijna mijn hele te goed er doorheen heb gegooid.

Vanavond kwam ik daar dus achter en heb ik nog een keer geprobeerd aan te schaffen. En nog een keer geprobeerd van data gebruik te maken. Nu is er dus weer van mijn te goed afgeschreven en kan ik geen bundel meer aanschaffen.

Valt hier nog iets aan te doen?
Met vriendelijke groet,
Tim van Twuijver

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Tim, welkom op het Forum!
Wat ingewikkeld, en voor zover ik het begrijp is het nog steeds niet gelukt? Ik heb je 06-nummer er even bij gepakt, en zie dat KPN Onbeperkt Online Bundel (eenmalig) op 7 april om 23.30 is aangezet en geldig is tot 8 mei. Inmiddels gebruik je ook data zonder extra kosten. Waarom dit niet gelukt is gelijk op 5 april kan ik helaas niet nagaan. Ik heb inmiddels de € 10,00 aan je tegoed toegevoegd omdat het niet direct geactiveerd is toen je dit wilde. Hopelijk ben je hiermee voldoende geholpen en heb je de volgende keer geen problemen met het activeren van de bundel!

Reageer