Beantwoord

Onbeperkt online bundel niet geactiveerd


Ik heb de onbeperkt online bundel besteld, maar deze wordt biet geactiveerd. Maar de 30 min bel/sms wel. Weet iemand hoe dit zit?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 27 november 2018, 14:30

Dag Oreborous. Dat is een raar verhaal en ik zoek het graag verder voor je uit. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je mobiele nummer en je simkaartnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag Oreborous. Dat is een raar verhaal en ik zoek het graag verder voor je uit. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je mobiele nummer en je simkaartnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +18
Hallo Oreborous. Ik heb geen antwoord van je gekregen zie ik. Als je mijn hulp nog nodig hebt lees ik het graag.
test voor nieuw acount.
geen reaktie voor dit probleem.
iedereen een fijne dag gewenst!

Reageer