Beantwoord

Onbeperkt online bundel niet gehad

  • 8 November 2019
  • 5 reacties
  • 80 keer bekeken

Ik heb zojuist de bundel gekocht van onbeperkt online en krijg nu 204800 mben geen 30 min bellen of sms'en.

Ik hoop dat dit zsm opgelost kan worden want ik heb er wel voor betaald 

icon

Beste antwoord door Jiske_ 15 November 2019, 16:36

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Zou je is een (gratis) smsje kunnen sturen naar 1266 met daarin de  tekst SALDO?

Je krijgt dan een smsje terug met alle actieve bundels.

KPN heeft momenteel wat problemen met de app waardoor niet alles goed word weergegeven.

Het saldo is ook 00 00 dus ik kan niet bellen maar zou 30 minuten moeten hebben. Dit es erg vervelend

Ik kreeg ook geen SMS met actieve bundels... 

Dus ik zou wel willen dat het geregeld word... 

Reputatie 5
Badge +7

Ik kan me goed voorstellen dat je wilt dat dit geregeld word @Joyce000, hoe had je de bundel gekocht? Via de sms, online of via de prepaid app? Zou je ook je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Ik kan me goed voorstellen dat je wilt dat dit geregeld word@Joyce000, hoe had je de bundel gekocht? Via de sms, online of via de prepaid app? Zou je ook je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Ik heb via de app de bundel gekocht. Ik heb m'n profiel bewerkt en hoop dat dit helpt. 

 

Ik heb de app opnieuw erop gezet en nummer opnieuw gekoppeld en heb daarnaast nog mn kaartje in en uit mn telefoon gedaan maar niks helpt. 

 

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Joyce000, er zijn nog steeds problemen met het opwaarderen via de app. Die van jou hoort er helaas ook bij, ik heb een tijdelijke oplossing voor je door die 30 minuten om te ruilen voor tegoed. Daar heb je een sms over ontvangen! Als je nog andere vragen hebt hoor ik het graag!

Reageer