Beantwoord

Onbeperkt online bundel niet gekregen

  • 15 July 2019
  • 4 reacties
  • 113 keer bekeken

Ik heb vanmorgen een bundel Onbeperkt Online gekocht, wel 30 min/sms gekregen, maar tot nu nog geen internet. Het staat ook zo in het overzicht op mijn KPN app (alleen 30 min/sms). Hoe kan ik het oplossen en toch internet voor 30 dagen activeren?
icon

Beste antwoord door Joran 22 July 2019, 14:21

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Jarrin, welkom terug! Vreemd dit. Ik duik even onze administratie in. Kun je jouw profiel aanvullen met je 06-nummer en ter verificatie het simkaartnummer? Die laatste mag in het vakje "Persoonlijke opmerkingen". Als je een reactie stuurt zodra dat is gebeurd zoek ik uit wat hier mis gaat.
Hoi Joran, ik heb mijn telefoonnummer en simkaartnummer aan mijn profiel toegevoegd.

Groeten Jarrin
Reputatie 7
Badge +28
Dank! Het is me niet helemaal duidelijk wat hier mis gaat. Ik heb contact opgenomen met de technische dienst en laat het je weten zodra ik meer informatie heb.
Reputatie 7
Badge +28
Het lijkt weer hersteld. Er liep bij ons administratief iets vast, dat is nu handmatig opgelost. Onbeperkt Online is sinds de 17e actief. Ik kreeg helaas geen terugkoppeling, vandaar mijn late reactie, maar ik zie dat de bundel al gebruikt wordt 🙂

Reageer