Onbeperkt Online bundel niet ontvangen

  • 3 November 2019
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Hoi, 

Vrijdag 1 november heb ik om 11:29 een onbeperkt online bundel voor m'n vriend gekocht via jullie site en deze via Ideal betaald. Hij heeft de bundel nog steeds niet ontvangen en komt ook de app niet in. Wat kunnen we doen dat hij het alsnog ontvangt? 

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je reactie aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hier exact hetzelfde probleem. Bundel niet ontvangen, we komen online niet in mijnkpn, via de app ook niet, medewerker aan te telefoon kon ook niet helpen zei ze. Frustrerend als jet dat internet nodig hebt tijdens je werk, maar op geen enkele manieren geholpen wordt en je wel kunt inloggen maar verder helemaal niets kunt. 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Tessii, welkom en sorry voor de late reactie! Ik was in de overtuiging dat ik een bericht gestuurd had, maar dat blijkt niet het geval. Heb je de bundel inmiddels gekregen? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer en evt. simkaartnummer? 

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat het nu in orde is. Als ik nog wel iets voor je kan doen, weet je me te vinden.