Beantwoord

Onbeperkt online promotie bundel stopzetten

  • 31 March 2021
  • 6 reacties
  • 438 keer bekeken

Hey, ik heb dus vandaag een losse kpn simkaart gehaald van 10 euro om er vervolgens een prepaid bundel op te zetten, maar nu zie ik dus dat er al een bundel op staat met heel traag internet en dat voor een maand. Mijn vraag is kan ik die bundel stopzetten? Want ik heb een prepaid bundel gekocht onbeperkt internet met snel internet, maar blijkbaar werkt die niet? Ik heb blijkbaar 2 bundels nu maar hoe stop ik de promotie bundel.

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 1 April 2021, 16:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Nee die bundel kan je niet uitzetten, ook een moderator kan dat niet voor je doen, die moet je dus echt uitzitten.

Maar je zegt dat je een Onbeperkt Prepaid snel internet bundel hebt gekocht?

Dat is helaas niet mogelijk, je kan hoogstens de zelfde onbeperkte internet bundel hebben gekocht, die tot 128kbits gaat voor 8.99 per maand.

Een andere is er niet, en dat is dus dezelfde die al geactiveerd is.

Klopt ik heb een bundel gekocht voor 9 euro met 128kbits, maar dat is echt niet de bundel die al geactiveerd is want die heeft maar 25kbits. Dus ik heb bij wijze van gewoon geld weggegooid nu eigenlijk? Dus er is helemaal geen manier om snel internet te hebben via prepaid op kpn. Is het ook niet mogelijk om die bundel die ik gekocht heb terug te zetten, vind het wel zonde dan.

Reputatie 7
Badge +17

Welkom, @Ayoub B! Zoals Misja20 ook al aangeeft, is het niet mogelijk om een prepaid bundel stop te zetten. Ook is het niet mogelijk om een prepaid bundel terug te zetten. Er is maar één Onbeperkt Online bundel, welke een snelheid heeft van tót 128 Kbps. Dit is dus een maximale snelheid. Welke snelheid je precies haalt, is afhankelijk van allerlei factoren. Wil je graag sneller internet? Dat kan, maar niet met een onbeperkt bundel. Je kunt bijvoorbeeld een Alles-in-1 Zorgeloos bundel aanschaffen voor € 14,99. Hiermee krijg je 1000 MB met een snelheid tot 25 Mbps. Of je kunt een 100 MB Bundel aanschaffen voor € 3,99. Hiermee krijg je 100 MB met een snelheid tot 25 Mbps. Klik op de link voor meer informatie over onze prepaid bundels.

Bedankt voor je antwoord!

dus ik ben eigenlijk nu mijn geld gewoon kwijt.. dus er is geen bundel voor een maand onbeperkt internet met snelle internet.. als ik dat had geweten had ik nooit die bundel opgewaardeerd. 1000mb heb ik niet genoeg aan vandaar.. jammer genoeg

Reputatie 7
Badge +17

Er is inderdaad geen andere bundel met onbeperkt internet. Alleen de bundels met een beperkte hoeveelheid data bieden een snellere verbinding. Klik op de link voor meer informatie over onze prepaid bundels.

Dankjewel voor jullie reacties, alleen jammer dat ik nu wel mijn geld heb weggegooid aan niks dus..