Beantwoord

Onbeperkt Online te traag

  • 30 March 2019
  • 3 reacties
  • 742 keer bekeken

hallo. ik heb op de camping 2x die onbeperkt online bundel aangezet.
zoo traag dat gewoon een kaartje naar de familie sturen en sneller is, whatts app kun je vergeten evenals facebook.
Ik ben met de klacht naar de kpn winkel geweest , de snelheid is gecontrolleerd. maar was volgens de verkoper precies wat het zijn moest. ik heb die bundel laten vervallen en heb de zeer dure 1 GB Bundel gekocht a ong 10 euro.
voor mij geen kpn dit jaar ik ga naar een andere aanbieder. voor 3 weken vakantie!
ik zeg er wel bij dat ik over tablet gebruik spreek dat alleenop 4G gebruikt wordt op de camping . dus niet rendabel is om ook maar het goedkoopste abonnement te nemen voor 12 maanden
kees

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 1 April 2019, 16:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Kees, welkom op het forum. De snelheid van de Onbeperkt Online bundel is inderdaad erg laag. Het is in de basis voldoende om regulier te appen (afbeeldingen/video's zal moeilijker/niet gaan). Facebook is ook redelijk intensief qua datagebruik, dus dat werkt inderdaad ook niet ideaal. Binnen prepaid zijn dit echter de opties die we hebben. Men kan daarbij dan zelf de afweging maken: of onbeperkte data en langzaam, of beperkte data en snel.

Je geeft aan dat je het voor de tablet gebruikt. Je zou in dat geval een mobiel data abonnement kunnen overwegen. Deze verkopen we namelijk ook in een maandelijks opzegbare variant. Je kunt daarbij kiezen uit 10GB voor €30 en 500 MB voor €15. Afhankelijk van hoe lang je op vakantie gaat, en hoeveel data je wilt verbruiken, ben je hiermee wellicht voordeliger uit.
bedankt voor de reactie.
Een abonnement is geen optie , 1 maand en dan een jaar geen gebruik en dan nog eens de aansluitkosten die er bij komen. denk ik ook elk jaar als ik weer afsluit? toch?
Ik heb nu een lebara sim kaart met 5 GB. gekocht voor net geen 10 euro. dat is 1 maand geldig. gebruikt wel het kpn 4g netwerk😂 gewoon er in stoppen leegmaken en weggooien. volgend jaar weer een nieuwe erin. nummer maakt niet uit ik bel niet met mijn tablet, alleen internetten.
waarom bied kpn zoiets niet zelf aan? En moet een halve GB daar 15 euro kosten . voor hetzelfde kpn netwerk bij lebara 2 euro per GB. op een prepaid simkaart
Ik begrijp best dat abonnementen voor de providers beter zijn, maar voor prepaid vind ik de prijzen zwaar overdreven
kees
Reputatie 7
Badge +30
Fijn dat het voor jou met de Lebara sim goed werkt, Kees. Dat is dan ook een mooie oplossing. Hoe wij het nu doen qua prepaid en (data)abonnementsopties zijn de keuzes die we daarin maken. Ik verwacht geen substantiële wijzigingen daarin in de nabije toekomst.