Beantwoord

Onbeperkte 7,50 bundel activeert niet

• 20 juli 2015
  • 2 reacties
  • 267 keer bekeken

Hallo, Netals vorige maand heb ik weer een probleem met het aanschaffen van een prepaid bundel. Het duurt weer een eeuw voordat ik eindelijk een sms ontvang dat ik gebruik kan maken van mijn onbeperkte internet bundel. Nu heb ik mezelf 3 x aangemeld voor de bundel en krijg ik steeds opnieuw het bericht dat ik aangemeld word maar mijn beltegoed blijft op 10,- staan en ik kan nog steeds niet internetten. Ik begin me een beetje te irriteren omdat ik dit vorige maand ook had en toen moest ik 2 dagen wachten voordat die het uiteindelijk deed. Kan iemand mij helpen? Weer een storing? Gr
icon

Beste antwoord door Cindy_ 27 juli 2015, 10:53

; doet je bundel het inmiddels wel? Hier ga ik vanuit, aangezien ik geen bericht meer heb gezien op het forum. Mocht dat onverhoopt toch niet het geval zijn, dan zie ik je privébericht alsnog graag tegemoet. 
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
; wat vervelend dat je wederom tegen dit probleem aanloopt. Ik snap dat als je een bundel neemt, deze ook direct wilt kunnen gebruiken! Wil je me je 06-nummer en simkaartnummer in een privébericht toesturen? Dan ga ik voor je kijken wat er precies aan de hand is en wat de snelste oplossing is. 
Reputatie 7
Badge +24
; doet je bundel het inmiddels wel? Hier ga ik vanuit, aangezien ik geen bericht meer heb gezien op het forum. Mocht dat onverhoopt toch niet het geval zijn, dan zie ik je privébericht alsnog graag tegemoet. 

Reageer