Beantwoord

Ongeldige MMI-code bij opvragen beltegoed

  • 1 August 2019
  • 2 reacties
  • 847 keer bekeken

Hallo,

Op het mobiel van mijn vader probeer ik het beltegoed op te vragen, maar als ik dit probeer door *101# te bellen krijg ik het bericht 'Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code.' Als ik dit probeer door SALDO te sms'en naar 1266 krijg bericht van 1200: 'Opdracht niet herkend. Controleer invoer en probeer het opnieuw, voor meer informatie... Mvg, KPN.'

Zou u mij kunnen uitleggen hoe dat het komt dat dit niet werkt en op welke manier ik het beltegoed wél zou kunnen opvragen? Hartelijk bedankt!

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt, afgesplitst van deze
icon

Beste antwoord door Susan_ 2 August 2019, 13:33

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Anelisa, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat raar dat je het tegoed niet kan opvragen.. Het 06-nummer doet het nog wel? Je vader kan er nog mee bellen en sms'en? Het is namelijk zo bij prepaid dat je 1 keer in de 6 maanden gebruik moet maken van het simkaartje, in de vorm van bellen, sms'en, internetten of opwaarderen. Anders wordt het nummer gedeactiveerd.

Om het een en ander na te kijken in de systemen zou ik graag het 06-nummer ontvangen. Zou je deze in het Forum profiel willen noteren bij persoonlijke opmerkingen? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
@Anelisa, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik je hier nog bij kan helpen?

Reageer