Beantwoord

Ongevraagd internet op mijn prepaid

  • 19 June 2019
  • 60 reacties
  • 2757 keer bekeken

Ik zat bij Telfort dat is nu KPN. Van de week mijn beltegoed opgewaardeerd. Een dag later (18 juni) heeft KPN ongevraagd internet geplaatst. Gaat dus ten koste van je tegoed, binnen een dag het tegoed op. Wie heeft hier ervaring mee?

Mijn idee is dat KPN dit niet eigenhandig mag doen.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 19 June 2019, 18:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

60 reacties

Ik had een actiebundel genomen , makkelijk voor in de vakantie. Ik heb 1 x een bericht gekregen dat ik 50% had verbruikt. Afgelopen zondag een bericht dat de bundel op was. Een uur later een bericht dat ook mijn beltegoed van ongeveer €20 op was. Hier ben ik echt niet blij mee. Vind het diefstal. Donderdag er weer €20 opgezet. Nu al €1,61 verbruikt zonder dat iets gedaan heb.
Reputatie 7
Badge +11
Welkom@BK100


Staan de instellingen goed op je telefoon?
Ongewild data verbruik via telefoon,zie
https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/ongewild-dataverbruik-via-telefoon-473986

Verder terug in dit topic staan ook tips.


Mobiele gegevens staat inmiddels uit. Hoop dat dat voldoende is. Jarenlang klant van Telfort geweest en nooit problemen gehad en nu een paar weken KPN en ik vind dit een bron van ergernis. Toen de actiebundel was afgelopen verwachtte ik gelijk een melding en niet dat daarna gelijk mijn beltegoed werd opgebruikt. Nogmaals, ik vind dit diefstal. Een tegemoetkoming vind ik hier wel op zijn plaats.
Reputatie 7
Badge +11
Waarschijnlijk krijg je het ook vergoed, even de reactie van @Marcia_ afwachten 😀

Wil je vast je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer en evt. klantnummer
Ik zie in het forumprofiel niet waar ik mijn 06 moet invullen.
Reputatie 7
Badge +21
Ik zie in het forumprofiel niet waar ik mijn 06 moet invullen.
Zet dat in het veld "persoonlijke opmerkingen"
Reputatie 7
Badge +30
Ha @BK100, welkom! In de welkomstsms die je van ons hebt gekregen, werd je verwezen naar de KPN website. Daar staat vermeld dat je bij KPN ook zonder internetbundel internet kunt gebruiken. Dit houdt in dat als je je mobiele internet niet uitzet, je toestel hier automatisch verbinding mee maakt. Heb jij op dit moment het mobiele internet uitgezet op je toestel? Ik zal eenmalig een vergoeding doorvoeren op je mobiele nummer, dit omdat het mijns inziens niet heel prominent vermeld stond op de website. Dat verdwijnt echter als sneeuw voor de zon als je je mobiele internet niet uitgezet hebt of een bundel aangeschaft hebt. Laat je het even weten wanneer je dat gedaan hebt?
Ik heb gisteren mobiel internet uit gezet.
Reputatie 7
Badge +30
Helemaal goed! Ik heb 24,39 euro gecrediteerd. Dat is als beltegoed bijgeschreven op je 06-nummer. Denk er ook in de toekomst om dat als je mobiel internet wilt gaan gebruiken, dan je eerst een internetbundel aanvraagt en daarna pas het mobiele internet aanzet 🙂. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen doen, laat je het me weten?
Dank je wel. 👍🏼