Beantwoord

Online beltegoed besteld en betaald, niet bijgeschreven bij tegoed

  • 5 December 2022
  • 7 reacties
  • 48 keer bekeken

Op 27 oktober online 30 euro beltegoed besteld en betaald, niet ontvangen. Omdat ik de volgende dag op vakantie ging, nogmaals besteld en toen werd het wel bijgeschreven. Na de vakantie klantenservice gebeld, de medewerker zei dat hij kon zien dat er iets misgegaan was en dat ik het bedrag binnen 5 werkdagen retour op mijn rekening zou ontvangen. Tot op heden niets, wat nu ???

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 11 December 2022, 15:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @TineO en welkom op het forum! Hopelijk heb je een leuke vakantie gehad destijds. 😄 Mocht je het bedrag nu nog niet terug hebben, dan kun je altijd nogmaals met ons bellen via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Als je contact via het forum prettiger vind, wil je dan je forumprofiel aanvullen met het 06-nummer en het simkaartnummer (onder persoonlijke opmerkingen) waar het om gaat? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik kijken hoe dit zit. 

Nog steeds niets ontvangen,  mijn mobiele nummer en simkaart ingevuld.

Het gaat om de betaling met kenmerk :0370902085984989.

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt! Ik heb gekeken en zie inderdaad alleen een opwaardering van €30,- op 28 oktober terug in ons mobiele systeem. Als ik de opwaarderingen naga in een ander systeem zie ik ook de opwaardering van 27 oktober, maar er is inderdaad geen beltegoed bijgeschreven. 

Ik heb ook gezocht of ik kon vinden waar mijn collega dit heeft uitgezet, maar kan uit de notitie van diegene helaas niks opmaken, dus er zijn nu twee dingen die ik kan doen: 

  1. Ik kan het beltegoed alsnog bijschrijven, dan heb je er dus nog een keer €30,- aan beltegoed bij
  2. Ik kan het beltegoed vergoeden, dan krijg je het weer terug op je rekening. 

Laat je me weten voor welke je kiest? 

Hallo Sanne, fijn dat het gevonden is. Wil je het tegoed terug op mijn rekening storten. 

Dank je wel !

S. Obma

Halloooo Sanne, Graag reactie !!!

S.Obma

Reputatie 7
Badge +17

Je krijgt altijd reactie, maar het is geen chatdienst en ik werk niet elke dag. 😉 Soms is de reactie dus wat later. Ik stuur je een privébericht! 

Reputatie 7
Badge +17

Zoals in privébericht besproken heb ik het tegoed terug op je rekening laten storten, dus dat komt eraan! Mocht je in de toekomst nog ergens tegenaan lopen of ergens vragen over hebben, maak gerust weer een topic aan. 😄