Beantwoord

Online bestelling op www.kpn.com van nieuwe SIM kaart mislukt telkens

• 13 januari 2016
  • 3 reacties
  • 263 keer bekeken

Ik wil een nieuwe SIM kaart van KPN bestellen met behoud van mijn huidige telefoonnummer.

Bij mijn bestelling van een nieuwe SIM kaart set met gewone SIMkaart, micro SIMkaart en NANO simkaart worden mijn gegevens op de website van KPN gevraagd (mobiel tel.nr, simkaartnummer en PUKcode)...

Indien ik mijn persoonlijke gegevens invul, wordt ik doorgeleid naar een volgende pagina.

Echter na bevestiging wordt er niet automatisch 9,15 euro afgeschreven van mijn KPN beltegoed...

Euro 9,15 zijn de kosten voor een nieuwe SIMkaart set voor mijn huidige KPN-mobiel telefoonnummer...

Wie kan mij helpen?

Blijkbaar lukt de automatische betaling niet, want er wordt geen 9,15 euro beltegoed afgeschreven van mij KPN mobiel telefoonnummer...

Ik krijg echter wel een e-mail van KPN van bevestiging van mijn bestelling...

Nog steeds geen nieuwe KPN SIMkaart set ontvangen...

icon

Beste antwoord door PeterG 13 januari 2016, 11:58

Heb je het al via de KS Mobiele diensten geprobeerd? Dan heb je tenminste menselijk contact wat het leven toch makkelijker maakt ;)

0800-0105

Meldt je het even als het daar gelukt is? Dan kan je bericht hier uit de wachtrij nml.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Heb je het al via de KS Mobiele diensten geprobeerd? Dan heb je tenminste menselijk contact wat het leven toch makkelijker maakt ;)

0800-0105

Meldt je het even als het daar gelukt is? Dan kan je bericht hier uit de wachtrij nml.

Beste Peter,

Ik heb telefonisch contact gehad met KPN via telefoonnummer 0800 - 0105...

De door mij bestelde SIM kaart set staat reeds in bestelling...

De leveringstermijn is echter niet 2 dagen, maar momenteel 5 dagen vanwege grote vraag naar nieuwe SIMkaart sets...

Beltegoed van 9,15 euro voor de SIMkaart set wordt pas later verrekend...

Mijn probleem is dus opgelost,

Hartelijk dank voor de support,

Mvg,

Marc

Reputatie 7
Badge +31
Graag gedaan. En veel plezier van je nieuwe simkaart in, naar ik dan meen, een nieuw toestel. (indien zo, dan daar ook veel plezier mee!)

Reageer