Beantwoord

Online opwaarderen prepaid

  • 24 July 2021
  • 7 reacties
  • 104 keer bekeken

Reputatie 1

Heel af en toe moet ik prepaid opwaarderen  zit al weer een half uur te zoeken maar volgens mij is het ea weer  veranderd 

De kaart zit in een tracker dus niet bereikbaar. 

Voorheen kon ik hem zo opwaarderen met verschillende bedragen maar kan net nu niet vinden.

Groetjes jaap 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 25 July 2021, 13:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @J-king,

Ik weet niet wanneer je voor het laatst op hebt gewaardeerd, onze website verandert af en toe maar Prepaid online opwaarderen is nog steeds mogelijk :slight_smile:

Reputatie 1

Zie er nog steeds niks bij waardoor ik kan opwaarderen dit wist ik zelf al.

Reputatie 6
Badge +6

Zie er nog steeds niks bij waardoor ik kan opwaarderen dit wist ik zelf al.


Via die link zit alles wat je nodig hebt om op te waarderen hoor, ook met verschillenden bedragen? Misschien dat die pagina niet volledig voor je laad, je zou het met een andere browser kunnen proberen.

In ieder geval zit daar alles wat je nodig hebt voor een opwaardering!

Reputatie 7
Badge +20

Dit is wat er op de Prepaid opwaardeer pagina hoort te staan @J-king:

Als jij dit niet te zien krijgt, zal er inderdaad iets net goed worden ingeladen en kan je het proberen via een andere browser of een ander apparaat :slight_smile:

Reputatie 1

klopt deze pagina heb ik normaal

eindelijk gelukt na vele pogingen

met android werkt het dus totaal niet

nu op een computer met windows en firefox eindelijk opgewaardeerd weet dat ik dit de vorige keren ook zo heb moeten doen dus denk toch dat jullie programma niet goed werkt ????

groetjes Jaap

 

 

@J-king Android met Firefox werkt het prima, ipv naast elkaar moet je iets meer scrollen, maar allesstaat er wel.

Chrome gebruik ik niet, niet mijn browser ook al staat die standaard op een android toestel.

Reputatie 7
Badge +20

klopt deze pagina heb ik normaal

eindelijk gelukt na vele pogingen

met android werkt het dus totaal niet

nu op een computer met windows en firefox eindelijk opgewaardeerd weet dat ik dit de vorige keren ook zo heb moeten doen dus denk toch dat jullie programma niet goed werkt ???? groetjes Jaap

Top dat het is gelukt @J-king 

Bij mij staat het er ook gewoon op m'n Android toestel, de site lijkt verder dus goed te werken :slight_smile: