Beantwoord

Online prepaid opwaarderen niet mogelijk na 6 maanden geen gebruik

  • 10 March 2020
  • 4 reacties
  • 168 keer bekeken

Telefoon 6 maanden niet gebruikt. Bellen gaat niet meer. Nog wel tegoed, maar geblokkeerd. Opwaarderen via website KPN gaat niet. Registreren mobiel via mijnKPN gaat ook niet want mobiel is niet te registreren. 1244 werkt ook niet dus.

Nu zit ik dus in een lus waar niet uit te komen is.

 

 

icon

Beste antwoord door RBxx 10 March 2020, 21:29

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @T-men 

Er zijn de laatste tijd vaker problemen met online opwaarderen, zeker als je in de geblokkeerde fase bent. Koop even beltegoed (bon) bij de kassa v.d. supermarkt o.i.d. (bij het boodschappen doen?), dan wordt het nummer ‘ontdooid’ en kan je weer bellen.

Ik hoop dat dit werkt, want SMS werkt niet meer. 1244 optie 9 doet het wel, maar geen idee of het dan goed gaat.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @T-men en welkom op het forum! Logisch dat je zo snel mogelijk op wilt waarderen als je aansluiting geblokkeerd is. 

Koop even beltegoed (bon) bij de kassa v.d. supermarkt o.i.d. (bij het boodschappen doen?), dan wordt het nummer ‘ontdooid’ en kan je weer bellen.

Dit is ook wat ik aanraad. Is dit inmiddels gelukt en heb je op kunnen waarderen? Werkt je aansluiting daarmee ook weer? Ik ben benieuwd! 

Gelukt via 1244 optie 9. Wel een onhandig lang nummer moet je dan intypen maar goed. Alles is weer oprationeel. Bedankt voor de tip.

Reageer