Beantwoord

Onmogelijk om mijn prepaid op te waarderen

  • 5 March 2020
  • 10 reacties
  • 180 keer bekeken

JCdeJ kreeg een reaktie van Jasper over de onmogelijkheid om op te waarderen.

Via een vriend in Nederland een Opwaardeerkaart laten kopen en getracht om her toestel op te waarderen via nummer 1266 en ook via eenmalige voucher.

Elke poging is mislukt.

Er is nu een tegoed op deze Sim van 40

Euro en ik mag volgens het systeem nog 3 maanden gesprekken en sms’jes ontvangen maar dan is het over en uit.

Het nummer is ******* en het tegoed is 40 Euro.
 

in juli weer gewoon een nieuwe Sim kopen😭😭

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Susan_ 6 March 2020, 11:32

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Dus je hebt met een opwaardeerkaartje geprobeerd op te waarderen? Dan moet je gratis opwaardeerlijn bellen 1244 (en niet 1266) was mij niet duidelijk of je dat al had gedaan.

En je weet voor de rest ook zeker dat het echt een KPN prepaid opwaardeerkaartje is wat je hebt gekocht?

Want het moet eigenlijk wel werken, eventueel dus dat er iets anders aan de hand is.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @JCdeJ2, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Als ik het 06-nummer er nu bij pak in het systeem, dan zie ik dat hij een bepaalde status heeft. Met die eenzijdige blokkade kan je alleen nog opwaarderen zoals je hierboven hebt omschreven, via een fysiek beltegoed kaartje. Er is voldoende beltegoed inmiddels, maar kan je ook een uitgaand telefoontje plegen naar een ander 06-nummer? Dan krijgen wij een seintje dat je hem nog gebruikt en zou het goed moeten komen! 

Laat je even weten wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik de status in het systeem weer even controleren.

Goedemorgen,

Via zowel 1244 als 1266 kan ik helemaal niets. Beide nummers informeren mij dat ik het toestel 6 maanden ongebruikt liet liggen en moet opwaarderen.

Dat opwaarderen gaat dus niet maar ik kan nog wel sms’jes versturen.

Bellen naar dit nummer kan ook al niet meer ook al vertelt de info mij dat het nog mogelijk zou moeten zijn tot 5/5/20

Ermee bellen kan dus ook niet.

 

Kortom er klopt iets niet want bij de KPN winkel konden ze nog wel even 20 Euro opwaarderen maar verder niets. 

 

Rara

Reputatie 7
Badge +21

@JCdeJ2, via 1244 zou het sowieso moeten lukken. Ik zie inderdaad dat die € 40,00 er al op stond en niet in de afgelopen maanden is opgewaardeerd. Wil je anders de code van het opwaardeerkaartje mij persoonlijk sturen? Dan kan ik in het systeem dit invoeren en zou dat ook voldoende moeten zijn.

de opwaardeercode is xxx

 

KPN shop heeft kortgeleden 20 Euro erop kunnen zetten maar verder kwamen ze ook niet.

 

Alvast mijn dank

Reputatie 6
Badge +6

de opwaardeercode is xxx

 

KPN shop heeft kortgeleden 20 Euro erop kunnen zetten maar verder kwamen ze ook niet.

 

Alvast mijn dank


Uhm ik wil niet vervelend doen, maar denk je dat het slim is om een opwaardeercode op een openbare forum te zetten? Ik zou je bericht maar snel aanpassen….

@Misja20, waarom quote je 'm dan weer??? (je kunt je bericht nu nog, de quote, aanpassen. Dat kan binnen een uur na plaatsing. Was voor TS dus sowieso al te laat...)

Reputatie 7
Badge +21

@Misja20 de topicstarter kan het niet meer aanpassen (optie ‘bewerk’ vervalt na ong. een uur), maar jij kan jouw “quote” nog wel ontdoen van de code. Euhm, ik wil ook niet vervelend doen, maar is deze “quote” slim?

Reputatie 6
Badge +6

@Misja20 de topicstarter kan het niet meer aanpassen (optie ‘bewerk’ vervalt na ong. een uur), maar jij kan jouw “quote” nog wel ontdoen van de code. Euhm, ik wil ook niet vervelend doen, maar is deze “quote” slim?


uhm ja inderdaad, ik heb het al aangepast. Sorry.

Reputatie 7
Badge +21

@JCdeJ2 de code is nu aangepast in je bericht maar ik kan hem nergens terugvinden.. :open_mouth:  Wil je hem mij in een privebericht sturen of bij persoonlijke opmerkingen in je Forum profiel zetten?

Reageer