Beantwoord

Onterecht beltegoed afgeschreven

• 11 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 199 keer bekeken

Beste KPN,

Zojuist is er onterecht €7,50 afgeschreven van mijn beltegoed. Ik heb als het goed is op 08 oktober 2015 aangemeld voor KPN Onbeperkt Online via *143#. Alleen heb ik dat vandaag (per ongeluk) op 11 oktober 2015 weer gedaan. En tot mijn verbazing is er dus beltegoed afgegaan (€7,50) wat er niet hoorde af te gaan.

Hoe kunnen wij dit oplossen?

Groet,

Rico 

icon

Beste antwoord door Marcia_ 15 oktober 2015, 12:58

Beste Rico,

Welkom! Leuk dat je het forum hebt gevonden en je vraag hier stelt! Ik moet toegeven dat het vreemd is dat je deze bundel 2 keer in dezelfde periode aan kunt vragen, daarom zal ik de tweede €7,50 vergoeden. Je krijgt zodadelijk een privébericht van mij waarin ik om je gegevens vraag, wil je daarop reageren? De volgende keer niet weer per ongeluk aan de knoppen zitten hè? ;)

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Beste Rico,

Welkom! Leuk dat je het forum hebt gevonden en je vraag hier stelt! Ik moet toegeven dat het vreemd is dat je deze bundel 2 keer in dezelfde periode aan kunt vragen, daarom zal ik de tweede €7,50 vergoeden. Je krijgt zodadelijk een privébericht van mij waarin ik om je gegevens vraag, wil je daarop reageren? De volgende keer niet weer per ongeluk aan de knoppen zitten hè? ;)

Dankje Marcia ! Ik zal volgende keer extra alert zijn met wat ik aanvraag bij kpn. ✊
Reputatie 7
Badge +28
Haha top! Het staat er inmiddels weer bij, hoor. Fijn weekend gewenst!

Reageer