Zojuist is er onterecht €7,50 afgeschreven van mijn beltegoed. Ik heb als het goed is op 08 oktober 2015 aangemeld voor KPN Onbeperkt Online via *143#. Alleen heb ik dat vandaag (per ongeluk) op 11 oktober 2015 weer gedaan. En tot mijn verbazing is er dus beltegoed afgegaan (€7,50) wat er niet hoorde af te gaan.
Hoe kunnen wij dit oplossen?
Groet,
Rico
Beste antwoord door Marcia_
Beste Rico,
Welkom! Leuk dat je het forum hebt gevonden en je vraag hier stelt! Ik moet toegeven dat het vreemd is dat je deze bundel 2 keer in dezelfde periode aan kunt vragen, daarom zal ik de tweede €7,50 vergoeden. Je krijgt zodadelijk een privébericht van mij waarin ik om je gegevens vraag, wil je daarop reageren? De volgende keer niet weer per ongeluk aan de knoppen zitten hè? ;)
Bekijk origineel
Welkom! Leuk dat je het forum hebt gevonden en je vraag hier stelt! Ik moet toegeven dat het vreemd is dat je deze bundel 2 keer in dezelfde periode aan kunt vragen, daarom zal ik de tweede €7,50 vergoeden. Je krijgt zodadelijk een privébericht van mij waarin ik om je gegevens vraag, wil je daarop reageren? De volgende keer niet weer per ongeluk aan de knoppen zitten hè? ;)