Onterechte afschrijvingen Prepaid

  • 22 June 2019
  • 8 reacties
  • 242 keer bekeken

Op 19/6, 18/6 en 14/6 hebben er drie onterechte afschrijvingen plaatsgevonden van resp. 13,27 8,08 en 2,88. Ik heb mijn mobiel die dagen niet of slechts een maal (korte whatappjes) gebruikt. Hoe kan dat?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @GFJAndriesse , daar de KPN prepaid mobiel ook standaard internet heeft kan het zijn dat er op de achtergrond dingen gebeuren wat je niet direct in de gaten hebt, maar je kunt op je mobiel gelukkig zelf zien welke app wanneer wat gedaan heeft en hoeveel Mb het heeft gekost.
Reputatie 7
Badge +24
Hi G, welkom hier.

Waar het precies aan op is gegaan kan ik niet zien. Sterker nog, dat mag ik niet zien. Ik kan wel kijken of dit op is gegaan aan internetverbruik of bellen. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Hi Alex. Via KPN Mobiel App kan ik zien, dat het is opgegaan aan internet en niet aan bellen. Maar meer kan je daarop ook niet zien.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Alex. Via KPN Mobiel App kan ik zien, dat het is opgegaan aan internet en niet aan bellen. Maar meer kan je daarop ook niet zien.

Dat klopt, wij helaas ook niet. We mogen niet op individueel niveau inzoomen op het verbruik. De meeste telefoons hebben wel een optie om te kunnen kijken welke app data heeft verbruikt, zoek dit even op onder instellingen. Als je hier laat weten welk toestel je hebt en besturingssysteem (Android.iOS en welke versie) kan ik je op weg helpen. 🙂
Beste Jan D.in de eerst genoemde situatie heb ik mijn mobiel helemaal niet gebruikt en in de tweede situatie slechts een heel kort whatsappje.
Hi Alex.Genoemd verbruik kon ik goed nagaan.Ik heb een al wat oudere Samsung met de laatste update van iOS.
Reputatie 7
Badge +24
Oké. Is het dus wel gelukt om te achterhalen welke app er iets verbruikt? Samsung gebruikt overigens Android, iOS is van Apple.
Reputatie 7
Badge +24
G, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.