Beantwoord

Ontvang geen verificatiecode per SMS voor app KPN Prepaid (android)

  • 4 July 2019
  • 5 reacties
  • 1013 keer bekeken

Reputatie 2
Gisteren werkte de app KPN Prepaid op mijn android mobiel nauwelijks. Eerst heb ik geprobeerd me opnieuw aan te melden, maar de verificatiecode werd herhaaldelijk niet per SMS ontvangen. Vandaag heb ik de app verwijderd en weer geïnstalleerd. Maar ik ontvang de verificatiecode nog steeds niet.
Wel heb ik gisteren via Mijn KPN een 100 MB databundel, prepaid, kunnen bestellen uit beltegoed. Ik ontving wel 2x een SMS om te vertellen dat ik mijn 1GB bundel kon gebruiken.
Wat is er allemaal aan de hand?
icon

Beste antwoord door Spuki35 5 July 2019, 10:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 2
Het probleem is vanochtend opgelost. Na invullen van mijn 06 nummer moest ik niet verder met Volg op het toetsenbord, maar (steeds) met Ga verder rechts boven in het scherm.
En mijn opmerking over foute berichten (! GB i.p.v 100 MB) klopt niet.
Wel kon ik op 3 juli geen verbinding krijgen met de app. Vandaar mijn worsteling.
Reputatie 7
Badge +20
Ha @Spuki35 Dank voor je bericht hier en goed om te lezen dat je het zelf hebt kunnen oplossen. Je weet ons bij een volgende vraag in elk geval te vinden! 🙂

Vandaag 26 oktober heb ik het zelfde probleem. Na installeren van de prepaid app op een nieuw toestel met android 9, krijg ik de melding dat er per sms een verificatie code wordt gestuurd, dan volgd na enige tid een bericht dat de activiteit niet kan worden voltooid.

 

Reputatie 2

Vandaag 26 oktober heb ik het zelfde probleem. Na installeren van de prepaid app op een nieuw toestel met android 9, krijg ik de melding dat er per sms een verificatie code wordt gestuurd, dan volgd na enige tid een bericht dat de activiteit niet kan worden voltooid.

 

Zag je mijn eigen oplossing? Niet verder gaan met "Volg op het toetsenbord”  maar met “Ga verder” rechts boven in het scherm.

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Jaap vd Laan Is het inmiddels al gelukt? De oplossing van @Spuki35 werkt!