Beantwoord

Ontvang geen verificatiecode voor aanmelden Prepaid app

  • 23 April 2020
  • 6 reacties
  • 493 keer bekeken

Kan niet inloggen met mijn mobiele nummer van mijn i pad. Krijg geen verificatie code. 
al sinds december is dit zo. Opnieuw installeren werkt niet. 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 24 April 2020, 16:18

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Ddddvvv en welkom op het forum! De verificatiecode sturen we per sms, dus als je de simkaart nog in de iPad hebt zitten zul je hem daar niet op kunnen ontvangen/lezen. Zou je de simkaart in een telefoon toestel willen plaatsen en je opnieuw aan willen melden voor de prepaid app? Als je dan de verificatiecode invoert en hij is gekoppeld, dan kun je daarna de simkaart weer in de iPad plaatsen. :slight_smile: Laat je weten of het gelukt is? 

Ik ga het proberen maar hoe kan het dat het toen ik me voor het eerst aanmeldde wel zo lukte en als ik het wil koppelen aan mijn kon online ik wel een code ontvang? 

Reputatie 7
Badge +17

Dat was ook met je iPad en die code ontving je per SMS? Je kunt wel SMS berichten op je iPad ontvangen indien je een iPhone hebt die aan de SMS app en de iPad gekoppeld is. Wellicht was dit eerder het geval? Is het gelukt om de code te ontvangen met de simkaart in een ander apparaat? 

Nee het is niet lukt. Heb geen telefoon waar de Sim kaart inpast. 
hoe kan het dat ik wel een verificatiecode ontvang op de tablet voor het online toevoegen van het nummer van mijn tablet? 

De eerste keer heb ik ook ingelog op de iPad en daarop de code ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +25

Excuses voor de late reactie. Hoe je in de eerste instantie een sms op de iPad kon lezen durf ik niet te zeggen eerlijk gezegd. Kun je wellicht een toestel van iemand lenen om de simkaart even in te doen? Ik kan zo geen andere oplossing verzinnen.

Reageer