[Opgelost] Problemen KPN Prepaid app sinds update

  • 2 November 2019
  • 294 reacties
  • 18924 keer bekeken
[Opgelost] Problemen KPN Prepaid app sinds update

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

294 reacties

Hi allen,

Er is helaas nog geen update. De technici die over de app gaan zijn druk bezig om de oplossing te vinden en toe te passen! Zodra we meer weten laten we het horen. 

In de tussentijd is er helaas geen workaround, maar bij sommige werkt het opwaarderen via de website nog wel. 

Mijn KPNapp

Opwaarderen en bundels kopen lukt wel via de MIJN KPN app.

Zoals velen van jullie hebben gemerkt zijn er sinds de update van de KPN Prepaid app problemen. Ik heb de verschillende topics hier samengevoegd zodat het wat overzichtelijker is voor iedereen.

Ik heb onderstaande problemen allemaal doorgezet naar mijn collega's die op dit moment druk bezig zijn om het op te lossen. Zodra we een update kunnen geven zullen we dat hier gelijk doen. Excuses voor het ongemak!


Ben geheel nieuw hier en heb nog nooit zoiets meegemaakt. Oplossing geen. Advies wel: Zorg dat jullie helpdeskmedewerkers op de hoogte zijn zodat ze geen kletsverhaal ophangen. Gewoon laten zeggen: “Beste klant we hebben een enorme storing dus maakt u zich niet ongerust” zou al helpen. De gemiddelde mens krijg een hartaanval met een rekening van 800 euro!!! En stuur alle klanten een SMS met hetzelfde bericht dan wordt het hier een stuk rustiger!

Reputatie 7
Badge +30

@Willem HK welkom! Als het goed is, zijn mijn collega's aan de telefoon hier ook van op de hoogte. Heel jammer om te lezen dat jij zo'n slechte ervaring hebt gehad! Ik kan me heel goed voorstellen dat je je een hoedje schrikt als je 800 euro ziet staan. Excuses hiervoor!

ik zie opeens bedragen van 2800 bij mijn verbruik.is de app een beetje in de war of zo?

Hallo, in mijn kpn prepaid app heb ik zo af en toe 15 euro beltegoed staan of een bundel voor een maand. Nu was mijn bundel weer afgelopen en wilde ik graag 15 euro beltegoed op mijn telefoon zetten. Nu zie  ik dat er staat bij: verbruik (onderin de app van het startscherm) er bij verbruik uit beltegoed staat ruim 6000 euro. Ik heb deze telefoon nog helemaal niet lang, de sim ook niet. En dit zou nooit mogelijk kunnen zijn. Ook heb ik nnooit een rekening hiervan gekregen. Weet iemand wat ik hier mee moet?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Zojuist de nieuwe prepaid app geïnstalleerd. Bundel gekocht, maar saldo blijft 0.00. App geeft ook rare hoeveelheden aan bij het gebruiksoverzicht. Volgens de app heb ik €6805 aankoop internet gedaan. En nog meer van die bedragen, terwijl het prepaid is! App werkt ook niet, om direct met je geïnstalleerde ING app te betalen. Dan moet je eerst weer inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord. Hebben meerdere dit met de nieuwe prepaid app?

Hoi bij mij is het zelfde probleem, heb gewoon prepaid en staan ongelooflijk grote verbruikbedragen op. Heel vreemd

Ik heb uit de vele reacties begrepen, dat er iets mis is met de app. Maar ik heb nog nergens een antwoord op mijn vraag gezien, waarom het niet mogelijk is, om een pincode aan te vragen, opdat ik via een sms mijn beltegoed kan opwaarderen. In het aanvraagproces voor die pincode krijg ik steeds de foutmelding ‘CSRF token mismatch’. Of is het gehele prepaid systeem bij de KPN gestoord ? Kunnen we mogelijk dan gratis bellen ?:wink:

Ik kan de prepaid app niet meer openen. Ik heb wel de goede versie android dus dat kan het niet zijn, namelijk versie 7.0. Waar kan het aan liggen?

Reputatie 7
Badge +21

@Roans, dit heeft helaas ook met de app te maken. Online opwaarderen zou nog wel moeten kunnen.

Voor de rest zijn we nog steeds hard bezig om het zo snel mogelijk op te lossen allemaal!

Reputatie 1

Alleen Overzicht werkt niet. Wachten maar.

Bij mij blijft de App na het updaten op 5-11 zichtbaar, maar net als bij Evert R. werkt overzicht bij mij ook niet. Error, empty string vertelt het me, en daarna doet ie niks meer. Onder het kopje verbruik staat: Verbruik november 2019. Bundelaankopen 17,97€. Als daarmee bedoeld wordt dat ik in een onbruikbare App wel aankopen heb kunnen doen, dan klopt er iets niet. Feit blijft dat ik niet kan zien hoeveel minuten en MB’s ik nog heb. Van een Telco verwacht ik toch software waar je van op aan kunt. Ik hoop maar dat KPN coulant zal zijn naar mensen die over de grenzen van hun bundels heen gaan. Zet 'm op.

Reputatie 1

Vanmorgen ‘n update : geen verandering : Overzicht blijft niet zichtbaar.

Na de update van een paar maanden geleden werkte de app prima, maar nu is het weer mis. Na de update tot versie 2.3.0 vermeldt de app als tarief “KPN Prepaid TariffPlan”, terwijl ik KPN 15/15 heb. Verder vermeldt de app onder Verbruik aankopen die ik nooit heb gedaan. Beide fouten zitten er na de update tot versie 2.3.1 nog steeds in.

Vanochtend de laaste update geïnstalleerd. Helaas, krijg bij het overzicht de foutmelding: Empty String.

Kan dus nog niks met de app. Na maandenlang geklooi na de overgang van Telfort begint dit me wel flink de keel uit te hangen. Was ook heel erg fijn dat ik zo op Kreta goed het verbruik kon bij houden, maar niet heus.

Kan de update niet eens downloaden. Staat al een uur te draaien  "wachten op downloaden" , alles via WIFI, krijg tussendoor wel een SMS dat de helft van mijn bundel verbruikt is, zou ook niet moeten kunnen.

@Cees5631 : Daar heb ik geen verklaring voor maar ik zou voor de zekerheid je mobiele internet even uitzetten. Helaas is de app nog niet gerepareerd. We zullen nog even moeten wachten. 

Zoals velen van jullie hebben gemerkt zijn er sinds de update van de KPN Prepaid app problemen. Ik heb de verschillende topics hier samengevoegd zodat het wat overzichtelijker is voor iedereen.

Ik heb onderstaande problemen allemaal doorgezet naar mijn collega's die op dit moment druk bezig zijn om het op te lossen. Zodra we een update kunnen geven zullen we dat hier gelijk doen. Excuses voor het ongemak!

Hoe kan ik nu prepaid internetbundel verhogen/aanvullen?

Na de update werkt de app niet meer goed. Als tarief wordt vermeld “KPN Prepaid TariffPlan”, terwijl ik KPN 15/15 heb. Verder kloppen de verbruiksgegevens niet meer. Er wordt een bundelaankoop in november vermeld die ik al in augustus gedaan heb, en er wordt een aantal aankopen “mobiel internet” in oktober vermeld die ik nooit gedaan heb.

zou het niet handig zijn als kpn de vorige, werkende versie, terug zou zetten. Dan kunnen wij als klant tenminste zien wat we verbruiken enzo. Zo'n bedrijf en dan zo'n slechte service.... tijd om er een journalist op af te sturen.

Net update geplaatst... overzicht doet niks... andere tabs lijken beter. Maarr.. het werkt gewoon niet. Welke ontwikkelaars hebben hieraan prutsen KPN?

Reputatie 7
Badge +24

Hi all, 

Vandaag een update dat we weer een stap dichterbij zijn gekomen, er wordt nog gemonitord om te kijken wat er nog niet goed werkt van de zaken die we hier ook lezen. Voor het opwaarderen zou het via sms moeten werken door een code via Mijn KPN op te vragen. Kunnen jullie dit beamen ter controle? 
 

Meld je eenmalig aan voor SMS en mobiel opwaarderen via MijnKPN en ontvang direct je pincode.

  • Ga naar MijnKPN. Kies voor 'inloggen Mobiel, Mobiel Internet'. Nog geen account? Dan kun je hier gratis en eenvoudig een account aanmaken.
  • Ga naar Opwaarderen in MijnKPN.
  • Klik op 'Registreren'
  • Geef aan of toekomstige betalingen gedaan worden met creditcard of automatische afschrijving van je bankrekening. Kies je voor bankrekening, dan kom je in het iDeal scherm van je bank voor een afschrijving van € 0,01. Kies je voor creditcard, dan vragen we je wat extra gegevens in te vullen.
  • Je ontvangt direct de pincode voor opwaarderen op je scherm. Je kan hiermee meteen gebruik maken van opwaarderen per SMS of via je mobiel.

Laat de app eerst maar een werken zoals het hoort, hierna zal ik kijken of ik IDeal of Credit Card ga koppelen. Ik zit er niet op te wachten als na een volgende update een paar duizend euro van mijn rekening wordt afgeschreven...

Hallo,

 

Al twee dagen probeer ik mijn beltegoed op te waarderen met de (vernieuwde app) helaas met geen geluk. Telkens als ik de ING bank selecteer geeft hij een error. Toen heb ik via de online website opgewaardeerd. Nu heb ik tegoed maar kan ik geen bundel bestellen. Ik kan alleen kiezen uit de opties: bank/PayPal/visa maar niet uit beltegoed?

Kunt u mij helpen?

Groet,

Judith

Hier nooit app gebruikt toen ik prepaid had. Bestond niet eens. Geschapen behoefte zo'n app.

Gebruik(te) opwaarderen via de site (iDEAL). Of bon uit de supermarkt/Primera. Saldocheck via *101#. Het is/kan zo simpel.