[Opgelost] Problemen KPN Prepaid app sinds update

  • 2 November 2019
  • 294 reacties
  • 18918 keer bekeken
[Opgelost] Problemen KPN Prepaid app sinds update

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

294 reacties

Reputatie 7
Badge +30

@Jessicalokker ik heb erop gegokt dat je de Onbeperkt Online bundel bedoelde en deze meteen toegevoegd aan je 06-nummer. 

 

@RoosPC wat ontzettend irritant dat het nog steeds niet werkt. Ik wil een ticket voor je aanmaken zodat we er intern nog eens naar gaan kijken, hopelijk is het snel opgelost. Wil je hiervoor je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer en hier laten weten welk merk en type toestel je gebruikt + de versie van je besturingssysteem?

 

@zwollemobiel de app zou het goed moeten doen, toch krijgen we nog steeds meldingen dat het niet in orde is. Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer en hier laten weten welk merk en type toestel je gebruikt + de versie van je besturingssysteem?

 

@Casey lijkt me niet juist dat het elke keer gevraagd wordt. Wil je het nog even aankijken? Ik weet wel dat er nog steeds gewerkt wordt aan de app, dus hopelijk wordt dit ook gewoon opgelost. Laat het gerust weten als dat uiteindelijk niet zo blijkt te zijn. 

 

@josifel waar loop jij op dit moment specifiek nog tegenaan? Wil jij ook je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer en hier laten weten welk merk en type toestel je gebruikt + de versie van je besturingssysteem?

 

profiel aangevuld

@Jessicalokker ik heb erop gegokt dat je de Onbeperkt Online bundel bedoelde en deze meteen toegevoegd aan je 06-nummer. 

 

@RoosPC wat ontzettend irritant dat het nog steeds niet werkt. Ik wil een ticket voor je aanmaken zodat we er intern nog eens naar gaan kijken, hopelijk is het snel opgelost. Wil je hiervoor je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer en hier laten weten welk merk en type toestel je gebruikt + de versie van je besturingssysteem?

 

@zwollemobiel de app zou het goed moeten doen, toch krijgen we nog steeds meldingen dat het niet in orde is. Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer en hier laten weten welk merk en type toestel je gebruikt + de versie van je besturingssysteem?

 

@Casey lijkt me niet juist dat het elke keer gevraagd wordt. Wil je het nog even aankijken? Ik weet wel dat er nog steeds gewerkt wordt aan de app, dus hopelijk wordt dit ook gewoon opgelost. Laat het gerust weten als dat uiteindelijk niet zo blijkt te zijn. 

 

@josifel waar loop jij op dit moment specifiek nog tegenaan? Wil jij ook je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer en hier laten weten welk merk en type toestel je gebruikt + de versie van je besturingssysteem?

 

App werkte gisteren nog redelijk, vandaag helemaal niet

Reputatie 7
Badge +30

@zwollemobiel dank! Ik heb een ticket voor je aangemaakt. Jij wordt zelf, per mail of sms, op de hoogte gehouden hiervan. 

 

@Buddy1 wat werkt er precies niet? Wat gebeurt er als je de app opent? Wil jij ook je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer en hier laten weten welk merk en type toestel je gebruikt + de versie van je besturingssysteem?

@Marcia_  Ik heb een OnePlus2 Met android-versie 6.0.1

@zwollemobiel dank! Ik heb een ticket voor je aangemaakt. Jij wordt zelf, per mail of sms, op de hoogte gehouden hiervan. 

 

@Buddy1 wat werkt er precies niet? Wat gebeurt er als je de app opent? Wil jij ook je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer en hier laten weten welk merk en type toestel je gebruikt + de versie van je besturingssysteem?

@Marcia_ profiel ingevuld .

opening app laat geen informatie zien over verbruik ect en geeft melding “ oeps er is iets fout gegaan”

Marcia !!!!!!,     gokken doe je hier niet , heb dus geen onbeperkt online op mijn mobiele , alweer word er eens superslecht  gecommuniceerd,            die van 200mb maand heb in dus op mijn mob,     even voor alle duidelijkheid accepteer ik geen fouten meer van kpn !!

Reputatie 7
Badge +30

Ha @josifel, die reactie was gericht aan @Jessicalokker, daarom ook de mention aan haar. 

 

@RoosPC en @Buddy1 ik maak een ticket voor jullie aan. Je wordt hier zelf van op de hoogte gehouden per mail of sms. Mochten wij daarna nog iets voor jullie kunnen doen, laat het gerust hier weten. 

Ik wil mijn mobiele telefoon met sms kunnen opwaarderen. Daarvoor heb ik een code nodig. Het lukt mij niet om deze aan te vragen. Ik probeer dat via Mijn Kpn. Kies voor mobiel en sms opwaarderen. Krijg dan een menu Prepaid registreren. Moet dan mijn telefoonnummer invoeren. Krijg via sms een code toegestuurd die ik moet invullen. Ik doe dat en dan blijft het systeem hangen. Er gebeurt verder niets. Tientallen keren geprobeerd. Voorheen was ik Telfort klant. Toen had ik een code die werkte. 

waarom werkt de kpn prepaid app nu nog niet goed ??

Badge

Fout op scherm

Hallo ik heb al weken niet op mijn prepaid app mijn overzicht kunnen openen en zo dus niet kunnen controleren of ik nog beltegoed of bundel heb. Dat heeft mij bijna 10 euro gekost. Maar na telefoon met kpn is dat gelukkig goed opgelost.  Maar hoe krijg ik mijn app weer aan de gang? Ik heb hen al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Kan hij gereset worden? Groeten marion 

@Marcia_  ook de prepaid van mijn partner Samsung a40 geeft precies dezelfde foutmelding. Hoezo opgelost?

Reputatie 7
Badge +21

@KvtH, lastig! Kan je jouw profiel aanvullen met je naam, het 06-nummer, type toestel en besturingssysteem? Dan kunnen we even voor je kijken!

@boxermina132, we zijn hartstikke hard bezig om het op te lossen. Sommige dingen zijn al opgelost, anderen zijn iets hardnekkiger. Kan je aangeven welk probleem nu (nog) bij jou speelt? Dan kunnen we hiermee bezig.

@ehlhobby, welke exacte foutmelding krijg je op het scherm? En wanneer krijg je die foutmelding precies?

@Maranara, fijn om te lezen dat het gecorrigeerd is. Welk probleem ervaar je nu precies met de app?

@zwollemobiel, gaat dat om het 06-nummer dat op dít moment in je profiel staat? Zo niet, voeg hem dan even toe bij persoonlijke opmerkingen zodat we hier naar kunnen kijken!

Ik ben in het buitenland en heb geen idee wat mijn beltegoed is en wat mijn internet (Mb) is. Ik zie alleen grijze balken. Hoe kom ik achter mijn tegoeden?

Mijn naam: Kees van ‘t Hof. *********. IPhone 5s. Safari.

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

SMS saldo naar 1266 zo heb ik het gedaan

18 dagen geleden was ik de eerste die schreef over dat er wat mis was met de app. Gisteren kreeg ik bericht dat ik een Gb gratis data kreeg van KPN omdat ik last had gehad van de appstoring. Dus ik verheugd naar de app, want ik concludeerde dat ie het nu wel zou doen. Helaas, hij deed nog steeds hetzelfde: Geeft grijze strepen daar waar je belminuten en datategoed horen te staan. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Niks. Hij weigert mijn date weer te geven en is dus weinig nuttig.

Mijn Foutmelding:

Error,

Empty string.

                     OK.

Met een snapdragon 630 en android 8 loop ik toch niet zóóó ver achter dat de app niet op mijn telefoon zou kunnen werken. Toch?

Reputatie 7
Badge +21

 @FnA Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is wanneer je je beltegoed niet kan opvragen. Zou je je mobiele nummer achter willen laten op het KPN Forum Profiel? Dan kijk ik voor je. :slight_smile:

@KvtH Zou je eens willen proberen om het prepaid nummer via een andere webbrowser te registreren. Op dit moment werkt het niet altijd goed in Internet Explorer. We horen graag van je of het is gelukt.

@Maranara Zou je het mobiele nummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Ik zal voor jou uitzoeken of ik jouw beltegoed kan opvragen. 

@Putty Helaas zijn niet niet alle issues verholpen. Er wordt hard gewerkt om dit zo snel mogelijk te verhelpen. 

Hallo mij is gevraagd mijn telefoonnummer op het forum te plaatsen ivm het niet werken van mijn prepaid app. Mijn nummer is *******

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy en verplaatst naar bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Hallo mij is gevraagd mijn telefoonnummer op het forum te plaatsen ivm het niet werken van mijn prepaid app. Mijn nummer is *******

Bedankt voor het achterlaten van het mobiele nummer.  Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd.

 

Ik heb geprobeerd mijn telefoonnummer te registeren met safari, edge, chrome en interne explorer. Niets werkt.

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb geprobeerd mijn telefoonnummer te registeren met safari, edge, chrome en interne explorer. Niets werkt.

 Wat jammer het ook niet lukt in een andere browser. We werken nog aan een oplossing hiervoor. Ik heb dit zojuist intern doorgezet. Zodra er meer bekend is laten we dat weten in dit topic. Excuses voor het ongemak. :disappointed_relieved: 

18 dagen geleden was ik de eerste die schreef over dat er wat mis was met de app. Gisteren kreeg ik bericht dat ik een Gb gratis data kreeg van KPN omdat ik last had gehad van de appstoring. Dus ik verheugd naar de app, want ik concludeerde dat ie het nu wel zou doen. Helaas, hij deed nog steeds hetzelfde: Geeft grijze strepen daar waar je belminuten en datategoed horen te staan. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Niks. Hij weigert mijn date weer te geven en is dus weinig nuttig.

Mijn Foutmelding:

Error,

Empty string.

                     OK.

Met een snapdragon 630 en android 8 loop ik toch niet zóóó ver achter dat de app niet op mijn telefoon zou kunnen werken. Toch?

Ik heb dus precies het zelfde.

Heb dus hetzelfde als Putty.

boxermina132