[Opgelost] Problemen KPN Prepaid app sinds update

  • 2 November 2019
  • 294 reacties
  • 18918 keer bekeken
[Opgelost] Problemen KPN Prepaid app sinds update

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

294 reacties

Heb dus hetzelfde als Putty.

boxermina132

officieel blijft kpn zeggen dat het is opgelost. Tja.. blijkbaar zijn de prepaid gebruikers een te kleine doelgroep om je extra voor in te spannen als er iets fout gaat. Drie weken duurt dit al, en behalve wat persoonlijke oplossingen gebeurt er weinig, lijkt het. Het kwalijkst vind ik dat de app nog gewoon te downloaden is zonder waarschuwing.

Graag een bericht als de app KPN prepaid weer te downloaden is. Elke keer proberen is geen optie. Hoe kan dit kenbaar gemaakt worden. 

Ja, zou wel heel fijn wezen als er een keer bericht kwam dat het opgelost is, hoe moeilijk kan het wezen ,zoo,n appje voor zo een bedrijf 

??

Ook hier problemen met de app.

Na een aantal weken deed de app het afgelopen week weer. Kreeg van de week een sms om gratis 1GB  te krijgen ivm met dat de app problemen had.  Prima compensatie! Vandaag wilde ik weer kijken op de app maar wil niet verder openen.

Krijg alleen het logo van kpn. Wanneer werkt de app weer eens naar behoren? Ben al 20 jaar klant maar denk er sterk over om over te stappen naar een sim only van een andere provider. 

 

Reputatie 7
Badge +30

@boxermina132 en @JTimmer heel erg vervelend dat het ook bij jullie nog niet opgelost is. Willen jullie je 06-nummer in je forumprofiel zetten? Wil jij, @boxermina132, ook aangeven welk merk en type toestel jij hebt? Op welk besturingssysteem draait deze (type en versie)?

 

@Beppiesurplus we houden jullie hier sowieso op de hoogte van de ontwikkelingen. Hopelijk is het snel opgelost.

Badge

....Ja maar wanneer DOEN WE DAN IETS aan die App.

Is al weken niet te gebruiken.

Reputatie 7
Badge +17

....Ja maar wanneer DOEN WE DAN IETS aan die App.

Is al weken niet te gebruiken.

@KarelPN, We zijn momenteel bezig met het vinden van een oplossing. Het is inderdaad al even bekend. Zodra we meer weten worden jullie hier geïnformeerd.:relieved:

@boxermina132 en @JTimmer heel erg vervelend dat het ook bij jullie nog niet opgelost is. Willen jullie je 06-nummer in je forumprofiel zetten? Wil jij, @boxermina132, ook aangeven welk merk en type toestel jij hebt? Op welk besturingssysteem draait deze (type en versie)?

Kan nergens mijn tel.nr toevoegen in het profiel. Heb het in een ander vakje gedaan. Kan ook niet inloggen via kpn.id alleen via Facebook.

@Beppiesurplus we houden jullie hier sowieso op de hoogte van de ontwikkelingen. Hopelijk is het snel opgelost.

 

Hallo waarom Ik kan het niet bestellen plan onbeperkt internet?

Ik moet mijn telf. opgeven in mijn profiel, maar waar in mijn profiel?????

Vandaag kreeg ik nog eens een SMS met Code, de History klopt, Maar mijn tegoed/home kan ik nog steeds niet zien: Error: invalid Double "" :rolling_eyes:

Badge

foutcode: “Er is iets fout gegaan. Waardeer uw tegoed op wanneer dit onvoldoende is om de bundel aan te zetten.”

bundel: “Onbeperkt mobiel internet (128 kb/s) en 30 minuten/sms”

huidig tegoed: 9,04  (via nieuwe pagina opgewaardeerd)

telnr: zie profiel opmerking.

Graag aanzetten.
Wordt de bundel aanzetpagina ook nog vervangen door een nieuwe vanwege de website problemen?

Admin: topic verplaatst naar actueel topic

Badge

Ik probeer automatisch opwaarderen aan te zetten maar in plaats van een opwaardeercode wordt ik nu gevraagd om het 06 nummer te verifieren.
Ik vul dan twee keer het 06 nummer in, krijg inderdaad een code in de SMS…
Vul het in, druk verder… 
En dan…. kom ik weer op de pagina waar ik het 06 nummer moet opgeven!

Oh. Blijkbaar werkt het wel in Chrome en niet in Safari.

Admin: topic verplaatst naar actueel topic

Badge

“Het belkrediet van <nummer> werd succesvol herladen met  euro. Het nieuwe saldo bedraagt:  euro.”

Er staat helemaal geen bedrag in de SMS!

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Reputatie 7
Badge +28

Dat is kennelijk niet helemaal goed gegaan. 

Via een sms met de tekst:
SALDO naar 1266 kun je je tegoed opvragen.

Dan kun je checken of de opwaardering is gelukt. 

 

Ook via de KPN prepaid app en de MijnKPN app kan je het saldo en de geldigheid van het tegoed inzien.

Admin: post verplaatst naar bestaand topic

 

Ik moet mijn telf. opgeven in mijn profiel, maar waar in mijn profiel?????

Ik ook..maar zie het ook niet!🤔

Reputatie 7
Badge +21

@JTimmer, bij klantnummer mobiel óf bij persoonlijke opmerkingen. In ieder geval ergens waar 'privé' achter staat!

Beste KPN,

al jaren waardeer ik mijn prepaid tegoed op via mobiel opwaarderen met pincode. Sinds kort werkt dit echter niet meer, moest opnieuw aanmelden. Heb via mijnKPN opnieuw aangemeld voor mobiel opwaarderen maar de laatste stap, het koppelen met de bank, lukt niet. Na het selecteren van mijn bank, krijg ik de foutmelding  api.talos.kpn.com heeft de verbinding geweigerd. Andere browsers geven geen foutmelding maar geven een wit scherm. Opwaarderen via mijnKPN met iDeal werkt wel maar ik wil graag weer mobiel kunnen opwaarderen. Hoe kan ik nu mijn bankgegevens koppelen voor mobiel opwaarderen? En hoe kan het dat na jaren opwaarderen dit ineens niet meer werkt?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @BMTM, welkom! Heel erg onhandig dit. Ik geef het graag intern door: op welke telefoon (merk en type) loop je hier tegenaan? En welke (type en versie) besturingssysteem draait hierop? 

Hi Marcia, telefoon Samsung Galaxy A3 (model SM-A300FU), Android 6.0.1. Via de website geprobeerd maar lukte niet.

Reputatie 7
Badge +25

Hi Marcia, telefoon Samsung Galaxy A3 (model SM-A300FU), Android 6.0.1. Via de website geprobeerd maar lukte niet.

Bedankt voor de info! We geven dit door.

Badge

Betaalpagina werkt niet. Rabobank.

Onbeperkt online bundel aanzetten, werk niet.

10 tje opwaarderen werkte wel maar die gaat super snel leeg.

Gratis 1GB is ook nog steeds niet aangezet. (vrijdag aangezet).

Het schiet niet echt op! behalve de kosten!

 

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Het is nu 26-11 en het overzicht werkt nog steeds niet. :thinking: groet leen.

Al jaren gebruik ik mobiel opwaarderen met pincode op 2 telefoons. Dit lukt nu al een aantal weken niet meer. Krijg dan te horen “U bent succesvol aangemeld maar uw bankgegevens moeten nog worden gecontroleerd. Dit duurt 5 werkdagen. Excuus voor het ongemak. De verbinding wordt verbroken”. Dit gebeurd op beide telefoons. Hierin is niets veranderd, ook niet bij mijn bank.  Opnieuw aanmelden werkt niet omdat de koppeling met de bank niet werkt. Na het selecteren van mijn bank, krijg ik de foutmelding  api.talos.kpn.com heeft de verbinding geweigerd. Wat is het probleem, gaat dit ooit nog werken?

Reputatie 7
Badge +21

@scout, dat is een herkenbaar probleem helaas. Kan je aangeven of het ook via de website hebt geprobeerd (het opnieuw aanmelden)? En welk toestel gebruik je precies (merk, type, besturingssysteem)?