Beantwoord

Opgewaardeerd en internetbundel gekocht, niet zichtbaar op mijnkpn

  • 12 May 2022
  • 3 reacties
  • 106 keer bekeken

Voor mijn zoon heb ik zijn prepaid online opgeladen via mijnkpn, 2 keer 20,00 euro betaald voor opwaarderen en 1 keer internetbundel 1GB aangezet voor 10,00 euro. Bedragen zijn (gisteren, eergisteren en vandaag) afgeschreven maar via mijnkpn is niets te zien (beltegoed 0 en geen bundel). Hoe kan dit? Gaat er iets niet goed of laat mijnkpn niet alles zien? 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 16 May 2022, 21:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Liane1234, welkom! Wat jammer om te lezen dat het niet goed lijkt te gaan! Heb je inmiddels duidelijkheid hoe het precies zit? Voor dit soort dingen kan je het beste even contact opnemen met mijn collega's via 0800-0402. Zij kunnen meteen meekijken en indien nodig, actie ondernemen. Normaliter moet je zeker iets zien, als je tegoed is afgeschreven. Gebruik je wel de prepaid app? Dan heb je meer mogelijkheden dan in de MijnKPN app. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten? Wil je dan je forumprofiel aanvullen met het telefoonnummer van je zoon?

Hallo Marcia, bedankt voor je reactie. Via MijnKPN is inderdaad geen bijgeschreven tegoed zichtbaar en ook niet de internetbundel die ik apart had aangekocht. Het gekke is dat hij wel een SMS heeft ontvangen dat zijn tegoed houdbaar is tot november, ook zijn internetbundel staat blijkbaar aan. Ik neem wel even contact op met het genoemde 0800-nummer om dit uit te zoeken.

Reputatie 7
Badge +30

Perfect! Mocht je toch nog vragen houden, laat het gerust weten hoor. De community denkt graag met je mee!