Beantwoord

Opvragen Belgeschiedenis

  • 8 June 2021
  • 9 reacties
  • 311 keer bekeken

Hoi, 

 

Ik zou graag een telefoonnummer willen opvragen, omdat ik hem niet meer in mijn belgeschiedenis heb staan 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 9 June 2021, 11:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Kim001, jij kunt door jouw gebelde nummers tot 6 maanden terug vonden op de specificaties op jouw facturen. Voor de facturen kun je terecht op MijnKPN

@Jeroen_dB goedemorgen, 

Welke facturen? Bij overzicht zie ik niets staan en is hij continu aan het laden. 

 

Reputatie 7
Badge +19

Je krijgt elke maand een factuur voor jouw abonnement, daar vind je die specificatie. Ik kan je wel de factuur opsturen. Welke maand zou je willen ontvangen?

@Jeroen_dB 

Ik heb geen abonnement. Jouw collega heeft net aangegeven dat het niet mogelijk is om een nummer terug te halen vanuit belgeschiedenis met prepaid 

Reputatie 7
Badge +19

@Jeroen_dB

Ik heb geen abonnement. Jouw collega heeft net aangegeven dat het niet mogelijk is om een nummer terug te halen vanuit belgeschiedenis met prepaid 

 

Als je een Prepaid hebt, dan gaat dat inderdaad niet. Helaas 😞.

Badge

Is er een andere mogelijkheid om de gebelde nummers van januarie 2021 tot juni 2021 te kunnen krijgen?lijkt mij toch dat het ergens moet staan?

Reputatie 7
Badge +12

Is er een andere mogelijkheid om de gebelde nummers van januarie 2021 tot juni 2021 te kunnen krijgen?lijkt mij toch dat het ergens moet staan?

Heb je prepaid of een abonnement ? 

Als je een abonnement hebt zou een moderator misschien wat voor je kunnen betekenen als je je profiel hebt aangevuld. Bij prepaid wordt dot ontzettend lastig, misschien dat een winkel in dat geval een uitdraai kan maken. Maar weet ook niet zeker of ze zo ver terug kunnen kijken. 

Badge

Heb een abonnement maar heb al contact gehad met kpn en die gaan maar een half jaar terug en heb ook geen facturen via de mail gehad.kan nu alleen maand 7 tm 12 van 2021 zien en wil 1 tm 6 hebben 

Reputatie 7
Badge +21

Is er een andere mogelijkheid om de gebelde nummers van januarie 2021 tot juni 2021 te kunnen krijgen?lijkt mij toch dat het ergens moet staan?

Helaas @Leunis1985 , door de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) bewaart KPN die gegevens niet langer dan 6 maanden.