Beantwoord

Opvragen geschiedenis prepaid

• 14 juli 2018
  • 1 reactie
  • 52 keer bekeken

Voor een GPS tracker horloge van mijn wegloperige zoon gebruiken we een prepaid kaart van KPN. Ik heb alleen geen idee wat het verbruik is en hoe het werkt. Kan iemand voor mij opzoeken wat de geschiedenis is van deze kaart? Dan kan ik daar ws wel een verbruik uit destilleren...
icon

Beste antwoord door Susan_ 15 juli 2018, 11:57

Goedemorgen Bas, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is helaas lastig om bij prepaid te achterhalen waar het tegoed precies aan opgaat. Je kan het nummer wel in MijnKPN toevoegen en het tegoed zien. Daarnaast kan ik ook even voor je kijken of ik een bestand kan downloaden vanuit het prepaid nummer, van de afgelopen maand. Dan kan je hier zelf misschien het verbruik uithalen! Wil je hiervoor het 06-nummer toevoegen aan jouw Forum profiel?

Trouwens, net zo handig is om er maandelijks een Zorgeloos Online bundel op te zetten die automatisch elke maand verlengt. Zo heb je elke maand dezelfde kosten, en blijf het nummer altijd online.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Bas, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is helaas lastig om bij prepaid te achterhalen waar het tegoed precies aan opgaat. Je kan het nummer wel in MijnKPN toevoegen en het tegoed zien. Daarnaast kan ik ook even voor je kijken of ik een bestand kan downloaden vanuit het prepaid nummer, van de afgelopen maand. Dan kan je hier zelf misschien het verbruik uithalen! Wil je hiervoor het 06-nummer toevoegen aan jouw Forum profiel?

Trouwens, net zo handig is om er maandelijks een Zorgeloos Online bundel op te zetten die automatisch elke maand verlengt. Zo heb je elke maand dezelfde kosten, en blijf het nummer altijd online.

Reageer