Beantwoord

Opvragen PUK code lukt niet via MijnKPN

  • 7 May 2019
  • 6 reacties
  • 306 keer bekeken

Badge
Als ik mijn PUK code via mijnKPN opvraag krijg ik: U kunt helaas niet de PUK-code inzien. Ik heb het nodig voor o.a. nummer behoud
icon

Beste antwoord door Susan_ 7 May 2019, 21:04

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Tuinen , welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat het niet lukt om je puk-code op te vragen, dan kunnen wij hem voor je opzoeken! Zou je in dat geval in jouw Forum profiel kunnen aangeven om welk 06-nummer het gaat én wat het simkaartnummer is? Deze kan je vinden in je toestel, op de factuur (bij een abonnement) of op de simkaart zelf (of het kaartje waar hij uitgedrukt is). Geef even een seintje wanneer het gelukt is om het toe te voegen in je profiel!
Reputatie 7
Badge +21
@Tuinen, omdat het om prepaid gaat heb ik ook ter verificatie het simkaartnummer nodig. Dus mocht je nog op zoek zijn naar de pukcode, ontvang ik die graag ook nog! Je kan hem noteren bij persoonlijke opmerkingen. Geef even een seintje als dat gelukt is!
Badge
Persoonlijke opmerkingen: Bedankt voor je antwoord. Kan ik deze vraag op deze wijze beantwoorden en de getallen geven zonder dat het forum mee kijkt? Ik ben op dit Forum een broekje dus ik weet deze simpele dingen niet
Achterop het kaartje in mijn mobiel staan drie rijen cijfers en een rijtje met letters en een cijfer.
Kan ik die veilig aan jou toezenden

Bas
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Tuinen, alles in je profiel waar (privé) achter staat, kan alleen jij zien en kunnen de KPN moderators (medewerkers) inzien. Verder andere forumgebruikers niet! Dus dat kan je gewoon veilig toevoegen. Je mag het ook even in een privébericht sturen!
Badge
Susan wederom bedankt voor je reactie. De nummer die op het SIM kaartje staan zijn:

xxxx

Met vriendelijke groet
Bas

admin: gegevens verwijderd ivm privacy
Hoi @Tuinen . Ik heb je via een privébericht wat gegevens gestuurd. Zie je rechtsboven dat envelopje? Klik daar maar op en dan zie je mijn berichtje. Ik hoop dat je iets met deze informatie kan!

Reageer