Vraag

Opvragen van prepaid tegoed geeft een foutmelding in de app

  • 26 October 2023
  • 6 reacties
  • 83 keer bekeken

Reputatie 1

Opvragen van het prepaid tegoed lukt niet.

De pagina “Overzicht” opent niet, of er komt een fout melding. (Oeps!)

App al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Mocht niet baten

Kom op KPN: Doe iets!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Lansky ,

Gebruik je wel de speciale Prepaid-app?   

https://www.kpn.com/prepaid/app.htm

Vervelend. Maar met *101# kan het ook.

Kun je nog wel uitbellen ermee?

Reputatie 1

sms saldo opgevraagd. Alles ok

de app geeft weer dat er niets meer op staat. nul

Reputatie 1

Nu lijkt het alsof alles ok is. Helaas.

Via sms zie ik dat mijn bundel niet op is. Geldig tot 7 november.

En dat er nog voldoende tegoed aanwezig is . 23 euro

Start ik de app op. Dan krijg ik een foutmelding.

Ik kan wel een bundel kopen, maar dit wordt afgebroken omdat ik zogenaamd geen tegoed heb

Koop je die bundel ook via de app? En dat is de prepaid app toch, niet de mijnkpn app!

Dan zal er waarschijnlijk storing zijn in de app.

Ik denk dat bijkopen verbruikstegoed (dat zou tegenwoordig een betere benaming zijn dan beltegoed) wel kan via 

de site https://kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm 

en via een papieren bonnetje bij bv supermarkt, tankstation, Primera, Bruna, e.d.

Reputatie 1

En plots deed ie het weer.

Geduld is een schone zaak