Beantwoord

opwaardeercode aanvragen

  • 27 May 2019
  • 2 reacties
  • 1436 keer bekeken

Volgens de informatie op deze site zou ik ergens een opwaardeercode moeten kunnen aanvragen om daarmee mobiel te kunnen opwaarderen. De manier waarop ik dit voor elkaar moet krijgen is niet te vinden. Nogal onduidelijke site als zeg ik het zelf, ook met de zoekfunctie niet te vinden !?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 28 May 2019, 18:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Een opwaardeercode krijg je alleen als je bij de kassa van de supermarkt of rookwarenmagazijn een opwaardeerbon koopt.

Als je via de site opwaardeert dan wordt het beltegoed direct bijgeschreven.
Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, jmkockelkoren! Je krijgt inderdaad alleen opwaardeercode als je elders een opwaardeerbon koopt. Met die code kun je dan door een sms te sturen opwaarderen. Daarnaast zijn er nog verschillende andere opties. Je kunt direct online geld toevoegen via de link die Peter al geeft. Daarnaast kun je ook automatisch opwaarderen, er wordt dan maandelijks op een vaste dag een vast bedrag bijgevoegd. Je kunt verder ook nog los per sms opwaarderen of via je telefoon. Voor deze opties moet je wel eerst in je MijnKPN dit activeren. Je maakt daar dan een pincode of betaalcode aan voor de optie of opties die je wilt activeren. Meer info over deze opties vind je op deze pagina na het opwaardeerblok onder de kop Andere opwaardeeropties. Als je daarna nog verdere vragen hebt, of ergens hulp bij wilt, geef het aan :)