Beantwoord

Opwaardeercode werkt niet

  • 19 May 2020
  • 6 reacties
  • 451 keer bekeken

Hallo mijn opwaardeercode werkt niet ook niet via sms dus zeer vreemd, krijg bericht als of gebruikt enz

icon

Beste antwoord door Susan_ 19 May 2020, 20:57

Bekijk origineel

6 reacties

Betreft mijn prepaid tegoed van 10€

Je hebt de bon toch niet langer dan 1 jaar laten liggen, hè….

Is het wel tegoed van de juiste provider? Er kan KPN op het scherm staan maar soms is het dan een v.d. andere providers op het kpn-netwerk. Bij mijn Lebara prepaid staat er kpn op het scherm. Maar moet natuurlijk wel Lebara tegoed aanschaffen.

Reputatie 6
Badge +6

Toevallig heb ik vorige week opgewaardeerd en had ik iets soortgelijks.

Meerdere malen proberen en het was alsnog opgewaardeerd, ook kreeg ik geen smsje terug dat het bedrag was opgewaardeerd, wel vreemd dat zo een 'storing’ dan zo lang zou duren.

Ãœberhaupt wel veel opwaardeer problemen de laatste tijd bij kpn hoor:thinking:

Probeer het is een paar keer en controleer ook het beltegoed, want ik had ook geen sms bevestiging gehad.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Track, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de opwaardeercode niet werkt! Heb je het daarna nog een paar keer geprobeerd? Mocht het nog niet gelukt zijn, dan kijk ik graag even met je mee. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, 06-nummer en opwaardeercode? Dit kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen.


Ik hoor graag wanneer het gelukt is, en anders wanneer je jouw profiel hebt aangevuld!:wink: ​​​​​​​

Hoi Susan, na KPN id aangemaakt te hebben deed ie het wel, dus problem solved, bedankt voor je reactie iid geval 

Reputatie 7
Badge +21

Fijn om te horen @Track! En top dat je het nog even terugkoppelt! 

Reageer