Vraag

opwaardeercode werkt niet

  • 26 March 2021
  • 2 reacties
  • 73 keer bekeken

via recharge heb ik een opwaardeercode gekocht € 10,99

ik probeer die code via 1244 in te brengen. alles gaat volgens opgave maar na het hekje gebeurt er niets. Kan kpn dat handmatig voor mij doen?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Een enkele keer worden de codes van externe bedrijven niet herkend. Dit kan dan inderdaad handmatig.

Dit moet via een kpn moderator. (wachtrij ca. 24 uur momenteel)

Maar ik kan je wel aangeven dat die i.i.g. je 06 nummer en de code nodig heeft. Deze kun je beide vermelden in je forumprofiel (niet hier). Als je je tel. geregistreerd hebt is je naam en adres ook wel fijn. 06-nummer en code kunnen in het tekstvak Persoonlijke opmerkingen.

Plaats die gegevens dus alleen in het profiel !!

Oh ja, misschien handig volgende keer direct met de kpn site op te waarderen. Zo te zien betaal je via die externe ook € 0,99 toeslag.

Opwaardeerpagina kpn. Het wordt na de betaling (iDeal, creditcard of Paypal) direct toegevoegd.

Reputatie 7
Badge +15

@Roelpijnacker Welkom op het forum. 

Ik zie dat @PeterG je al van alle informatie heeft voorzien. Nu kan ik aan de slag, maar zou je dan nog wel de gegevens in je forumprofiel willen invullen waar Peter om vraagt? 

@PeterG Bedankt voor je hulp! :thumbsup: