Beantwoord

Opwaardeercode zou onjuist zijn?

Na 20 euro beltegoed besteld te hebben via beltegoed.nl kreeg ik een code van 16 cijfers die ik na het bellen naar 1244 moest invoeren. Ik weet zeker dat ik de code correct heb ingevoerd, maar ik krijg te horen dat de code onjuist of eerder gebruikt is. Wat nu?
icon

Beste antwoord door PeterG 9 december 2018, 14:06

Klopt. Veel gsmmetjes geven alleen de naam van het hoofdnetwerk aan. Hier Lebara prepaid, maar er staat KPN op het scherm van het Nokia-tje.

Als je Telfort prepaid hebt dien je ook tegoed aan te schaffen voor Telfort prepaid.

Hopelijk kan je de KPN code inderdaad kwijt aan iemand met KPN prepaid. Dat is niet omzetbaar.

TIP:
Waardeer op direct via de site van Telfort zelf!

(als je dat bij KPN had gedaan zou het nummer niet herkend zijn en zou de aankoop afgeschoten zijn)

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Niet het eerste topic m.b.t. "beltegoed.nl". Waarom niet gewoon via de kpn-site? Dan wordt het meteen op je nr. bijgeschreven 😉 .

Hopelijk kan een KPN moderator (nog) wat voor je betekenen.

Zodat je beter door een moderator geholpen kunt worden zou je je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Deze gegevens zijn niet publiek te zien.
I.i.g. voor- en achternaam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), Tel.nr. (op de regel Persoonlijk opmerkingen)
Na het invullen onderaan op {Sla wijzigingen op} klikken.
Reputatie 7
Badge +18
Goedemorgen GeertVS, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat vervelend om te horen dat het beltegoed nog niet bijgeschreven is, terwijl je hiervoor wel kosten voor hebt gemaakt! Het is lastig dat het via een derde partij is gegaan, maar ik wil alsnog graag voor je kijken! En of het inderdaad nog steeds niet bijgeschreven is. Heel misschien kan ik code nog voor je kan verzilveren. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, 06-nummer en de code? Dit kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators!
Bedankt Susan
Reputatie 7
Badge +18
Bedankt voor de gegevens! Ik heb even gekeken, maar het nummer komt niet in ons systeem voor. Zou je het nummer nog een keer kunnen controleren? Als het wel de juiste is, kan het dan zijn dat je van een andere provider prepaid gebruikt? Misschien een provider die gebruik maakt van het KPN netwerk? Ik hoor het graag!
Hoi Susan,

Ik heb KPN Telford als provider, daardoor werkt zeker alleen een Telford code? Erg verwarrend dat de naam KPN dan ook staat aangegeven!

Kan ik een Telford code krijgen? De KPN code kan vast gedeactiveerd worden. Of moet ik de KPN code zien te verkopen aan iemand die het kan gebruiken?

Groeten van Geert
Reputatie 5
Badge +6
Dat moet je met beltegoed.nl regelen denk ik dan, KPN kan er hoogstwaarschijnlijk niet voor zorgen dat jij je geld bijvoorbeeld terug krijgt of een andere code krijgt. Ik zou proberen om bij beltegoed.nl de code om te wisselen voor een Telfort code, als dat mogelijk is en als ze daaraan meewerken.
Reputatie 7
Klopt. Veel gsmmetjes geven alleen de naam van het hoofdnetwerk aan. Hier Lebara prepaid, maar er staat KPN op het scherm van het Nokia-tje.

Als je Telfort prepaid hebt dien je ook tegoed aan te schaffen voor Telfort prepaid.

Hopelijk kan je de KPN code inderdaad kwijt aan iemand met KPN prepaid. Dat is niet omzetbaar.

TIP:
Waardeer op direct via de site van Telfort zelf!

(als je dat bij KPN had gedaan zou het nummer niet herkend zijn en zou de aankoop afgeschoten zijn)
Reputatie 7
Badge +18
Goedenavond Geert, ah kijk daar zit het probleem inderdaad! Hoe het werkt via de website die jij gebruikt hebt, durf ik helaas niet te zeggen. Je kan kijken of de code inderdaad inwisselbaar is, maar dat lijkt me sterk.. Dan zou je inderdaad even kunnen kijken of je iemand kent die KPN prepaid heeft.. Misschien kan je nog een goeie deal maken 😉

Voor een volgende keer weet je het in ieder geval, KPN is het netwerk waar je op zit, maar jouw provider is Telfort! Opwaarderen kan je dan het beste doen via de website van Telfort zoals Peter aangeeft!

Reageer